zelus11 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Siemka, kilka dni temu kupiłem rs 125 GS 98rok i mam z nią pewien problem mianowicie nie chce trzymać niskich obrotów.Postoi chwile na 1,5k (kilka sekund) i wskazówka zaczyna opadać, bez dodania gazu się dlawi. Co jest jeszcze bardziej zaskakujące nie chce potem palić, nieraz krecilem dopóki nie wyczerpalem akumulatora. Gdy ją jednak zgasze samemu , pali bez problemu. Drugi problem to gdy chce dodać gwałtownie gazu na mniejszych obrotach, najzwyczajniej się dlawi (słychać buuuu) i gdy puszcze szybko manetke udaje się go uratować (nie zgaśnie) Jestem początkującym dlatego pytam, z początku myślałem ze to gaźnik jednak próbowałem regulować obroty i nie wyszło. Jeśli ktoś wie co jest grane prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam *Dodam że świeca wydaje się być dobra, kawa z mlekiem, elektroda cała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi22 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Gaznik przeczyść może jest syf filtr powietrza sprawdz może świece wymień itp itp :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamool Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Jaką masz dyszę w gaźniku? Wydaje mi się, że będzie zbyt duża. Z tego co pamiętam to fajnie to chodziło na 130. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelus11 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 WitajcieMam problem, mianowicie dziś zaczęło mi ciągnąć sprzęgło na biegu. Regulacja przy manetce nic nie dała więc zdjąłem zaślepkę przy deklu aby tam wyregulować sprzęgło. Zacząłem dokręcać i odkręcać śrubę (Czując opór odkręcałem o pewną część obrotu ) , za każdym razem dokręcałem kontrę . Kilka razy tak robiłem (bo raz sprzęgło mi za wcześnie brało drugi raz ciągło albo ślizgało). Za którymś razem kręcę i kręcę i nie czuje oporu. Mogę teraz kręcić nią cały czas do okola i czuje tylko lekki opór po czym przeskok i znów lekko idzie ta śruba. Na dodatek linka dziwnie sie zachowuje, nie odbija i ciezko chodzi. Wiece może co jest grane? Pewnie trzeba będzie zaglądnąć do środka ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 może w końcu weź ten motocykl do mechanika, który się zna na rzeczy, zanim coś zepsujesz tak, że sobie zrobisz krzywdę..? tak, wiem, to kosztuje - jak wszystkie zabawki; a motocykle zwłaszczajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamool Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 W rotaxie123 pod pokrywą sprzęgła jest taka Y-kowata część do której podpina się linkę. W niej jest gwint i ta śruba którą kręciłeś. Prawdopodobnie urwałeś gwint. Tak jak mówi Jeszua. Lepiej oddaj do mechanika lub załatw obeznanego kumpla do pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelus11 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 okej, dzieki za pomoc / Do zamkniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.