kaczy2323 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Witam. Mam problem z motocyklem honda CBR 600F F4 2000r. Motocykl stał ponoć 2 lata nie jeżdżony, i nie chodzi na drugi cylinder (od lewej strony). Pozostałe kolektory nagrzewają się szybko ten jeden powoli. Zostały wyczyszczone i zrobiona synchronizacja gaźników, wymienione świece i dalej to samo.Sprawdzone ciśnienie sprężania na każdym cylindrze i jest ok.Zamieniane cefkofajki i dalej to samo, drugi cylinder nie chodzi. Ale po wkręceniu na wyższe obroty 6,5-7 tys silnik pracuję prawidłowo, tzn. podczas jazdy przy powolnym dodawaniu gazu słychać i czuć że silnik kuleje, natomiast jak dochodzi do obrotów 6,5 tys silnik nabiera mocy i dzwięk jest zupełnie inny.Przed wczoraj zrobiłem trasę 200km i wykręciłem świece. Świeca z cylindra była bardzo jasna, blada, jak by była za uboga mieszanka, pozostałe miały prawidłową barwę. Wymieniłem ostatnio regulator napięcia, ładowanie dochodziło nawet do 17V, mechanik stawia na walnięty moduł.Też bym to obstawiał, ale zastanawia mnie jedan rzecz. Po zamianie przewodów na cewkofajkach 2-go cylindra z 3-im, drug dalej o wiele wolniej się nagrzewa niż trzeci. Nie wiem już sam co o tym myślęć, może ktoś coś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 1. Zatkany kanał obrotów biegu jałowego na gaźniku tego cylindra / zmieniona lub pomylona dysza / opuszczona iglica przepustnicy podciśnieniowej .2. 17V- to nie jest dobre napięcie :bigrazz: Zmierz bezpośrednio przy kostce regulatora zanim go wywalisz .Moduł steruje parą cylindrów (jedna cewka z dwoma wyjściami) jednocześnie więc nie ma tu nic do rzeczybo by drugi garnek kulał. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 W F4 moduł steruje każdym garem osobno ... masz 4- cewkofajki, zapłon bezpośredni.Mimo wszystko obstawiam gaźnik ... bo moduł jakby nie sterował jednym garem to by nie sterował w pełnym zakresie obrotów. Poza tym to czy moduł właściciwe steruje cewkofajką jest banalne do sprawdzenia.Fakt że za wysokie napięcie może uwalić moduł ale to zwykle uwala go całkowicie. Poprostu nic by nie działało wtedy.Gaźniki na stół! Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKris Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Witam. Mam bardzo podobny problem, tylko że u mnie moto chodzi kulawo na każdych obrotach. Tak samo jak u kolegi, jak wypnę przewód z drugiej cewkofajki to silnik pracuje tak samo (bez zmian), jak wypnę inny cylinder silnik zmienia chód. Gaźnik rozbierany i czyszczony trzy razy nie ma się do czego przyczepić. Zawory sprawdzone. Cewki podmienione. Świece nowe. Stawiam na moduł ale nie ma gdzie kupić. Na allegro jeden używany ale bez kluczyka, bez kluczyka nie odpali bo tam jest HISS. Mój motocykl też stał trzy lata w zeszłym roku jak odpaliłem chodził kulawo i nie świeci połowa podświetlania zegarów. Gdzieś czytałem że jak się popsuje moduł to najpierw padają zegary. Ktoś coś poradzi. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 Fajki slrawdzałeś, nie są gdzieś popękane, nie ma przebić?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.