Inka Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Hej. Po wymianie filtra paliwa w mojej gpz mam dziwny objaw. Jadę normalnie, po chwili chcąc odkręcić manetkę by przyspieszyć, nie czuję reakcji. Po chwili wszystko wraca do normy bądź moto gaśnie całkiem. Jak zgaśnie to nie chce za bardzo odpalić. Próbowałam włączać ssanie podczas jazdy jak nie ma reakcji na gaz, próbowałam po zgaśnięciu odpalać na ssaniu (mimo ciepłego silnika) i udawało się to zazwyczaj po około 10 próbach. Gaźniki wyregulowane, olej i filtr oleju zmieniony, filtr paliwa jest dobrze zamontowany. Co to może być ? spotkał się ktoś z czymś takim ? Kumpel miał podobny problem i jak wymontował filtr paliwa to problem zniknął. Ja bym mimo wszystko filtr paliwa wolała mieć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Niektóre filtry paliwa mają zbyt dużą gęstość papieru filtrującego bo są dedykowane do pracy z pompą paliwa wytwarzającą ciśnienie .Przy grawitacyjnym spływie paliwa stawiają zbyt duzy opór i dławią dopływ paliwa do gaźnika .Diagnoza prosta , zdjąć rurkę zasilającą gaźniki i zobaczyć jak benzyna z baku cieknie grawitacyjnie przez ten filterek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Tylko, że w GPZcie jest kranik podciśnieniowy, samo z siebie nic tam nie spływa :).Pomijając ten fakt, możesz mieć rację. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 (edytowane) No podciśnieniowy , więc powinien mieć funkcję wolnocieku .Nie takiego typu to kranik ? http://img10.staticclassifieds.com/images_tablicapl/194774941_2_644x461_kranik-paliwa-do-kawasaki-gpz550-lub-gt550-dodaj-zdjecia.jpg Edytowane 11 Lipca 2015 przez bruns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inka Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 no coś w ten deseń :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 pozbądź się tego filtra i problemy znikną, nad kranikiem już jest jeden filtr, w z zupełności wystarcza jeśli zbiornik nie jest pordzewiały Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 A mój nie ma takiego bajeru... Cokolwiek nie zrobisz, to i tak nie leci, chyba że faktycznie uruchamiasz motor :P Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inka Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 pozbyłam się filtra, pojeździłam i problemy zniknęły ;) kranik mam troszkę inny. Wczoraj przy okazji ściągnięcia baku został przeczyszczony. Dzięki za naprowadzenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.