Skocz do zawartości

nauka jazdy na motocyklu kobiety


fh1216
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie w zakręty powinno się wchodzić z odpowiednią prędkością, żeby uniknąć hamowania. Jak jedziesz odrobinę za szybko, posiłkujesz się tylnym heblem, przedni natomiast dość znacząco wpływa na tor jazdy i zachowanie maszyny.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie się z tobą zgodzie, lecz gdy wchodzimy w zakręt masa motocykla przenosi się na przód więc tylnia opona zmniejsza przyczepność, hamują tyłem nie trudno o uślizg i elegancką katapultę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zakręcie można hamować przodem, tylko nie za mocno i trzeba umieć zrównoważyć nazwijmy to roboczo "siły prostujące". Bo w przeciwnym wypadku polecimy w krzaczory.

Edytowane przez fincher

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...