kamil2255 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Kto mówi że w zlozeniu się nie hamuje przodem, hamuje się tylko trza wiedzieć w którym momencie zablokuje się koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Przeczytałeś do końca to co napisałem, czy czytasz tylko na wyrywki? Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Przeczytałeś do końca to co napisałem, czy czytasz tylko na wyrywki?Przeczytałeś do końca to co napisałem, czy czytasz tylko na wyrywki?Z bólem serca ale do końca. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 No to powinieneś chyba zacząć naukę czytania od początku. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Kolejna teoria?Ja to chyba zaczne w koncu hamować sidikami...bo zaczynam głupieć:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Czasami i Sidikami trza hamować jak nic innego nie działa :P :D ;) Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Kto mówi że w zlozeniu się nie hamuje przodem, hamuje się tylko trza wiedzieć w którym momencie zablokuje się koło. No ja niestety jeszcze tego nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Generalnie w zakręty powinno się wchodzić z odpowiednią prędkością, żeby uniknąć hamowania. Jak jedziesz odrobinę za szybko, posiłkujesz się tylnym heblem, przedni natomiast dość znacząco wpływa na tor jazdy i zachowanie maszyny. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Generalnie się z tobą zgodzie, lecz gdy wchodzimy w zakręt masa motocykla przenosi się na przód więc tylnia opona zmniejsza przyczepność, hamują tyłem nie trudno o uślizg i elegancką katapultę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 trza wiedzieć w którym momencie zablokuje się koło:P Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Jednak wole szlifa niż katapultę. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Mój szlif bolał bardziej niż katapulta :P Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Dobra. Poczytalemw niedziele z samego rana w sumie nic nowego wiec ide posmigac :biggrin: http://naforum.zapodaj.net/c32b6839e13c.jpg.html Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Dobra. Poczytalemw niedziele z samego rana w sumie nic nowego wiec ide posmigac :biggrin: http://naforum.zapodaj.net/c32b6839e13c.jpg.htmlTylko uważaj na szlify i katapulty:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) W zakręcie można hamować przodem, tylko nie za mocno i trzeba umieć zrównoważyć nazwijmy to roboczo "siły prostujące". Bo w przeciwnym wypadku polecimy w krzaczory. Edytowane 4 Października 2015 przez fincher Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.