Skocz do zawartości

nauka jazdy na motocyklu kobiety


fh1216
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Serio serio ;).

Podobno przeciwieństwa się przyciągają... Jakby tak przeanalizować sytuację, to Ty myślisz, ale nie potrafisz robić. Ja nie potrafię myśleć, ale robię... :D :D :D

Wiesz, ja nie jestem fotografem, ale potrafię zobrazować mnie i Ciebie razem ;).

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na 1 bez sprzęgła ósemki kręcisz? Wygodnie Ci tak? Nie szarpie?

 

a gladius czasem na wytrysku nie jest ?

 

Ja ostatnio zainspirowany przeżyciami ludzi próbówałem zrobić 8-emkę na takim wymalowanym liniami torze do zdawania karty motorowerowej na boisku szkolnym na xr600 i oblałem :( za wąsko na taką kozę a szarpie franca na jedynce w końcu zrobiłem długą gumę przez całe boisko żeby foczki piszczały i pojechałem obrażony :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby jest, ale nie mam pojęcia jak to się zachowuje - nie jeździłem gladiusem.

Ale tutaj nie chodziło o to czy szarpie, czy na wtrysku itd. Tutaj chodziło o znalezienie wspólnej płaszczyzny z naszą słodką nowicjuszką :D :D :D

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a gladius czasem na wytrysku nie jest ?

 

Ja ostatnio zainspirowany przeżyciami ludzi próbówałem zrobić 8-emkę na takim wymalowanym liniami torze do zdawania karty motorowerowej na boisku szkolnym na xr600 i oblałem :( za wąsko na taką kozę a szarpie franca na jedynce w końcu zrobiłem długą gumę przez całe boisko żeby foczki piszczały i pojechałem obrażony :D

 

 

I widzisz:P teraz znasz mój ból :P

 

No niby jest, ale nie mam pojęcia jak to się zachowuje - nie jeździłem gladiusem.

 

Ale tutaj nie chodziło o to czy szarpie, czy na wtrysku itd. Tutaj chodziło o znalezienie wspólnej płaszczyzny z naszą słodką nowicjuszką :D :D :D

 

 

 

Temat osemek już mamy obcykany:P Teraz będzie temat wolnego slalomu:P

 

...i już tak nie słodź bo przesłodzisz:P

Edytowane przez dreamof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slalom jest dużo prostszy niż ósemki :D j*b ze sprzęgła i do przodu :D

No dobra, słodził już nie będę. Ale przyznaj się - masz terrorystów w rodzinie??

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O terrorystach w rodzinie nic mi jeszcze nie wiadomo:P Bardziej jakieś gestapowskie korzenie we mnie drzemią :P

 

Slalom nie jest prostrzy proszę Pana:P Bo fakt, czasem mi wyjdzie ale ile ja się namęcze żeby mu tą kierwonice odbić we właściwym momencie:P Spoko, przecież ogarnę zaraz po tym jak przestanę myśleć :P

 

Sa dwa slalomy tak na marginesie:) Jeden wolny ( bramki ) , drugi przy 30 km ( całkiem sympatyczny tylko musze sie nauczyć utrzymywać prędkość:P)

Edytowane przez dreamof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jestem niemal pewien, że masz terrorystów w rodzinie, co najmniej kilku. Bo na zdjęciu w awatarze wyglądasz bombowo ;).

W slalomie właśnie bardzo pomocne jest półsprzęgło. Ręce na kierownicy lekko i bez zbędnego napinania mięśni, patrzysz tam gdzie chcesz jechać, posiłkujesz się tylnym hamulcem. Podobnie jak w ósemkach, tutaj przodu staraj się nie używać.

Przy szybszym slalomie przydaje się fochoskręt :P

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ja wcale nie hamuje na żadnym slalomie:P Co Ty mnie tu każesz robić bez pomyślunku:P Na wolnym muszę skręcać kierownicą i hamulec mi w tym nie pomoże bo jade jakieś bagatela 10 na godzine:P Tak tak, prędkość zabójcza. Podobnie jak na osemkach na biegu pierwszym bez szarpania:P Na slalomie przy 30 - czego jeszcze generalnie nie ćwiczę z jakimś większym skupieniem, po prostu sie rozpedzam i mijam te pacholki balansując ciałem ale cały w tym ambaras żeby...ta...utrzymać to 32 bo mam tendencję do puszczania mu manetki. Zreszta nie wiem czy mogę na tym slalaomie jechać szybciej. Jeszcze do tego etapu nie przeszliśmy:P Wiesz?!:P

 

Te, lotnik, żeby Ci skrzydeł nie podcięło:)



 

Przy szybszym slalomie przydaje się fochoskręt :P

 

 

To już trzeba pogadać z moim instruktorem bo sama sobie focha nie zarzuce, a gladiusowi wybaczam wszystko więc też nidy rydy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myśl tylko spróbuj :P. Nie masz używać hamulca, żeby się zatrzymać, tak jak pisaliśmy tutaj wcześniej z kilkoma bardziej doświadczonymi kolegami - tylny hamulec stabilizuje moto. Nie stajesz na pedale, ino delikatnie go naciskasz :P. Kumkasz?? :D

Przy szybkim slalomie, przy mijaniu pachołka z prawej strony, odepchnij kierownicę od siebie prawą ręką. Przy mijaniu pachołka z lewej strony, odepchnij kierę lewą ręką. Żeby załapać o co chodzi poproś instruktora o chwilę dla siebie na placu i pośmigaj sobie luźne ósemki czy większe kółka - załapiesz w mig co mam na myśli. Tylko ja Ci mówię - nie myśl za dużo przy tym :P

Skąd wiedziałaś, że uczyłem się latać? :D :D :D

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...