Skocz do zawartości

[S] Honda CB 250 N 83' 17KM - dla świeżaka


Michał Mleczko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://olx.pl/oferta/motocykl-honda-cb-250-n-83-17km-turystyczny-kufer-stelaz-dobry-stan-CID5-IDakUOn.html

 

Opis:

Wyposażenie motocykla:
- stelaż pod kufry boczne/sakwy (widoczny na zdjęciach)
- stelaż pod kufer centralny (widoczny na pierwszym zdjęciu, aktualnie zdemontowany)
- kufer centralny Awina z dodatkowymi światłami pozycyjnymi i hamulca (niewidoczny na zdjęciach)
- owiewka (w stanie dostatecznym, niestety od naciągu pokrowca i temperatury powyginała się lekko) - (widoczna na pierwszym zdjęciu, aktualnie zdemontowana)
- blokada kierownicy
- oryginalny lakier
- olejarka
- nowe opony
- przegląd do lipca 2015 (przejdzie bezproblemowo)
- OC do maja 2016

Motocykl od dwu lat w moich rękach, poprzedni właściciel wymienił w nim praktycznie wszystko co zwykle wymaga inwestycji:
- łańcuch
- akumulator (Exide)
- tarcza, klocki
- wszelkie linki
Ja przejechałem zaledwie 7kkm (zapraszam na profil motocykla na http://www.spritmonitor.de/en/detail/531979.html) więc części te nie zdążyły się zużyć. Sam poprawiłem elektrykę, wymieniłem kilka szczegółów wymagających naprawy (klamka hamulca - mam jeszcze dodatkowo nową klamkę sprzęgła, linka obrotomierza, świece), dokonałem zwykłych wymian serwisowych (dwa razy olej, filtr oleju), dodałem olejarkę oraz w kufrze (Awina chyba 56l) zamontowałem dodatkowe światła pozycyjne i hamulca czy dorobiłem zapasowy kluczyk.
Wyregulowałem zawory. W zeszłym roku kupiłem i założyłem nową oponę na przód, w tym roku w maju kupiłem i założyłem nową oponę na tył w prawidłowym rozmiarze (na pierwszym zdjęciu są jeszcze stare opony). Chciałem regenerować gaźniki, ale mechanik-hondziarz mi to odradził, gdy posłuchał jak chodzi. Dodatkowo mogę przekazać paragony, wydrukowaną instrukcję serwisową, instrukcję zwykłą i serwisową w formacie PDF.

Niestety, motocykl ma swoje lata i posiada pewne wady:
- uszkodzony obrotomierz - do prostej naprawy (urwana sprężyna przy wskazówce)
- pęknięty plastik z prawej strony - osłona akumulatora
- wgniecenie na baku - powstało w trakcie przewrotki parkingowej jeszcze u poprzedniego właściciela (źle ustawiona kierownica, przy maksymalnym skręcie obijała przełącznikami o bak - teraz przy maksymalnym skręcie kierownica odbija na odboju, prawidłowo :)

Zimowany w garażu, w sezonie trzymany pod chmurką w pokrowcu. Do obejrzenia na katowickiej Ligocie lub w centrum Katowic po uprzednim uzgodnieniu terminu. Sprzedaję, ponieważ chciałbym przesiąść się na coś większego (NTV 650 Revere).

Od szczerego motocyklisty, niczego nie ukrywam, spalanie i naprawy można sprawdzić na spritmonitor. Zrobiłem nim bezproblemowo kilka tras po 300+km, ale zdecydowanie przyjemniej lata się nim w korkach po mieście, mało który motocykl jest w stanie mu dotrzymać tempa (przynajmniej gdy ja go prowadzę). Chętnych na więcej zdjęć i informacji zapraszam do kontaktu. Po podpisaniu umowy wstępnej i wpłacie zaliczki mogę przetransportować motocykl pod Warszawę bez większej dopłaty (góra 50zł).

 

531979.png- dziennik kosztów na spritmonitor.de

Moja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...