Skocz do zawartości

Suzuki DR 600 r Dakar 1989 - Problem z mechanizmem kopniaka


Ameru
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio chciałem wymienić sprężynę kopniaka w Suzuki DR 600 r Dakar 1989, bo nie wracał kopniak tylko zostawał na dole, gdy wyjąłem mechanizm zauważyłem. że sprężyna jest uszkodzona, ale problem polega na tym że ta sprężyna znajduje się w środku silnika a nie jak w większości, że wystarczy zdjąć dekiel wymienić sprężynę i już i teraz nie wiem co zrobić. Czy potrzebne będzie rozpołowienie silnika aby wymienić sprężynę wałka startera nożnego?, czy jest jakiś sposób aby ją wydostać, nie dawno wymieniałem tłoka, głowice i cylinder, a teraz znów będzie trzeba rozbierać wszystko aby wymienić sprężynę. Dodam że w DR650 trzeba rozpoławiać silnik aby wymienić tą sprężynę, a w DR350 nie trzeba, ale o DR600 nie znalazłem informacji ale myślę że na 90% będzie tak jak w DR650, ale mogę się mylić i nie chcę niepotrzebnie rozkręcać pół DRki, jak jest jakiś sposób na naprawienie tego bez potrzeby rozpoławiania.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio chciałem wymienić sprężynę kopniaka w Suzuki DR 600 r Dakar 1989, bo nie wracał kopniak tylko zostawał na dole, gdy wyjąłem mechanizm zauważyłem. że sprężyna jest uszkodzona, ale problem polega na tym że ta sprężyna znajduje się w środku silnika a nie jak w większości, że wystarczy zdjąć dekiel wymienić sprężynę i już i teraz nie wiem co zrobić. Czy potrzebne będzie rozpołowienie silnika aby wymienić sprężynę wałka startera nożnego?, czy jest jakiś sposób aby ją wydostać, nie dawno wymieniałem tłoka, głowice i cylinder, a teraz znów będzie trzeba rozbierać wszystko aby wymienić sprężynę. Dodam że w DR650 trzeba rozpoławiać silnik aby wymienić tą sprężynę, a w DR350 nie trzeba, ale o DR600 nie znalazłem informacji ale myślę że na 90% będzie tak jak w DR650, ale mogę się mylić i nie chcę niepotrzebnie rozkręcać pół DRki, jak jest jakiś sposób na naprawienie tego bez potrzeby rozpoławiania.

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Jeśli sprężyna tam wpadła,to pewnie jest sposób na jej wyjęcie bez rozpoławiania :P

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że ona chyba tam nie wpadła bo nie miała by jak, wydaje mi się że jest trochę większa od otworu w który wchodzi wałek, a w innym miejscu nie ma miejsca aby ją zamocować tylko tam. I teraz nie wiem co robić, czy rozkręcać cały silnik aby naprawić jedną sprężynę, może zna ktoś jakiś patent aby to wymienić, trochę mi się nie chce tego rozdzierać bo z tydzień temu wymieniłem głowice, tłoka i cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest zdj, za tym otworem jest sprężyna, ale jej nie widać bo się przesunęła, do tego otworu wkłada się wałek i ten wałek powinien tam jakoś zaskoczyć na tę sprężynę, ale teraz jest uszkodzona i ciężko ją wymienić.

 

http://www.iv.pl/images/11236196873412183390.jpg

Edytowane przez Ameru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...