Ameru Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Witam, ostatnio chciałem wymienić sprężynę kopniaka w Suzuki DR 600 r Dakar 1989, bo nie wracał kopniak tylko zostawał na dole, gdy wyjąłem mechanizm zauważyłem. że sprężyna jest uszkodzona, ale problem polega na tym że ta sprężyna znajduje się w środku silnika a nie jak w większości, że wystarczy zdjąć dekiel wymienić sprężynę i już i teraz nie wiem co zrobić. Czy potrzebne będzie rozpołowienie silnika aby wymienić sprężynę wałka startera nożnego?, czy jest jakiś sposób aby ją wydostać, nie dawno wymieniałem tłoka, głowice i cylinder, a teraz znów będzie trzeba rozbierać wszystko aby wymienić sprężynę. Dodam że w DR650 trzeba rozpoławiać silnik aby wymienić tą sprężynę, a w DR350 nie trzeba, ale o DR600 nie znalazłem informacji ale myślę że na 90% będzie tak jak w DR650, ale mogę się mylić i nie chcę niepotrzebnie rozkręcać pół DRki, jak jest jakiś sposób na naprawienie tego bez potrzeby rozpoławiania. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Witam, ostatnio chciałem wymienić sprężynę kopniaka w Suzuki DR 600 r Dakar 1989, bo nie wracał kopniak tylko zostawał na dole, gdy wyjąłem mechanizm zauważyłem. że sprężyna jest uszkodzona, ale problem polega na tym że ta sprężyna znajduje się w środku silnika a nie jak w większości, że wystarczy zdjąć dekiel wymienić sprężynę i już i teraz nie wiem co zrobić. Czy potrzebne będzie rozpołowienie silnika aby wymienić sprężynę wałka startera nożnego?, czy jest jakiś sposób aby ją wydostać, nie dawno wymieniałem tłoka, głowice i cylinder, a teraz znów będzie trzeba rozbierać wszystko aby wymienić sprężynę. Dodam że w DR650 trzeba rozpoławiać silnik aby wymienić tą sprężynę, a w DR350 nie trzeba, ale o DR600 nie znalazłem informacji ale myślę że na 90% będzie tak jak w DR650, ale mogę się mylić i nie chcę niepotrzebnie rozkręcać pół DRki, jak jest jakiś sposób na naprawienie tego bez potrzeby rozpoławiania. Z góry dzięki za pomoc. Jeśli sprężyna tam wpadła,to pewnie jest sposób na jej wyjęcie bez rozpoławiania :P Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ameru Opublikowano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Tyle że ona chyba tam nie wpadła bo nie miała by jak, wydaje mi się że jest trochę większa od otworu w który wchodzi wałek, a w innym miejscu nie ma miejsca aby ją zamocować tylko tam. I teraz nie wiem co robić, czy rozkręcać cały silnik aby naprawić jedną sprężynę, może zna ktoś jakiś patent aby to wymienić, trochę mi się nie chce tego rozdzierać bo z tydzień temu wymieniłem głowice, tłoka i cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Zrób może zdjęcie żeby było wiadomo o co chodzi. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ameru Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Tu jest zdj, za tym otworem jest sprężyna, ale jej nie widać bo się przesunęła, do tego otworu wkłada się wałek i ten wałek powinien tam jakoś zaskoczyć na tę sprężynę, ale teraz jest uszkodzona i ciężko ją wymienić. http://www.iv.pl/images/11236196873412183390.jpg Edytowane 5 Czerwca 2015 przez Ameru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.