Skocz do zawartości

Jawa 350 TS - kupno


HaXu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam tyle znajomych że każdy mi pomoże

 

I tego bym najbardziej się obawiał. ;)

 

Ze swojej strony, jak na początek, to polecę nie 350, a 175 (jak lata 80., to to CZ jest w sumie, ale konstrukcyjnie patrząc to wiadomo...).

 

Ja byłem bardziej zadowolony, jak z 350. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie kwestia jest tutaj taka że "etki" (mz 250) się trochu boje bo to już od dolnych obrotów ma bardzo dużą moc dlatego chciałbym jawe

 

Rozumiem , że ktoś jest przezorny ale żeby mz 250 miała bardzo dużą moc??? ja swój pierwszy motocykl jaki dosiadłem to było gpz 500 s i po miesiącu jazdy było mi mało , więc uważam , że lepiej będzie kupić starą Japonię jak piszę Tadeo Brzoz3k i użytkować a nie jak Jawę czy Mz i dłubać co chwila

 

 

 

Edytowane przez KIKIWILDA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie można powiedzieć , że się nie popsuję bo wszystko się psuję tak ?ale trzeba się liczyć , że są to już wiekowe maszyny , które potrafiły odmówić posłuszeństwa nawet regularnie serwisowane bo nie były takie trwałe i dopracowane jak chociażby wspominana stara Japonia. Jawa czy Mz to jest gratka dla koneserów i dłubaczy i żeby trafić ładną to trzeba się naszukać .Tyle

Edytowane przez KIKIWILDA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na teren jawa 350 nie nadaje się zupełnie...

 

Kąt główki ramy, środek ciężkości motocykla i sam ciężar prowadzi do ,,myszkowania,, maszyny na trawie czy szutrze, a przy tym brak wyczucia z operowaniem przednim heblem prowadzi do uślizgu przedniego koła.

 

Ten motocykl na teren jest po prostu za słaby i cięzki i jazda ,,w naturze,, to mordęga a nie przyjemność...

 

jawa_350_03.jpg

 

Widzisz prawą klamkę ?

 

To wynik dwóch uślizgów przedniego koła przy prędkościach około 10km/h.

 

Jedna na szutrze a druga na trawie.

 

Tak, że na tego typu teren trza uważać, prędzej nadaje się na niego mzetka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety masz racje bo ostatnio nie na własnej jawie miałem przygodę na trawie gdzie złamała sie klamka sprzęgła, ale nie chodzi mi o to zeby jeździć w terenie nie wiadomo ile tylko żeby mieć ten wiatr we włosach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ofert wcześniej przedstawionych z alle to też trzeba uważać

 

Jeden z oferowanych moto ma odwrotnie zamontowany przedni błotnik, drugi ma przedni błotnik z innego modelu.

 

Poza tym na fotach widoczny czerwony silikon świadczy o ,,fachowości,, remontu i grzebaniu we wnętrzu pieca.

 

Na rynku częściami króluje chińszczyzna i remont na takich częściach staje się bezsensowny - puchnące tłoki, łańcuch jeden i drugi wyciąga się jak guma z gaci - szkoda czasu i kasy na takie remonty.

 

A ta pierwsza, biała niezłą glebę zaliczyła aż mococowanie lewego podnóżka się ugięło... i pokiereszowana lewa rura i tłumik...

 

Same ,,okazje,, - nic tylko kupować... :mad:

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...