tom7 Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2004 W kawasaki el 250 i pewnie w innych tez jest czerwoan kontrolka z napisem warning jakei jest jej dokladne znaczenie czy oznacza za niskie cisnienie oleju czy zbyt wysoka temperature silnika zapalila mi sie po okolo godzinnej jezdzie na placyku ( czyli niezbyt szybkiej) co moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 A czy twój motorek posiada zegar cieczy chłodzącej? Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom7 Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Cóż nie jestem pewien czy chodzi Ci o wskażnik temp jak tak to nie ma, ma tylko predkościomierz i zestaw kontrolek z kontrolką warning. Ajesli chodzi o coś innego to gdzi mam tego szukac ? Sorry za tak banalne odpowiedzi ale to mój pierwszy motor i dopiero raczkuje w tej tematyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Jeśli nie masz zegara temp a piszesz że nie to ta kontrolka z napisem WARNING to sygnał o wysokiej temp silnika. A czy załącza Ci się wentylator po zaświeceniu tejże kontrolki? Jeśli tak to wszystko jest w porządku.Pozdro Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom7 Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 prawde mowiąc wyłaczyłem motor zaraz jak tylko kontrolka sie zapaliła i włączyłem ponownie po paru sek. byo to samo. Jak zapaliłem go następnego dnia kontrolka się nie swieciła a co do wentylatora nie zwróclem uwagi fakt tylko że silnik był mocno nagrzany w koncu po placyku jezdzi sie wolniutko. Musze teraz zlokalizowac gdzie znajduje sie sam wentylator i sprawdzić na wszelki wypadek polączenia. Nie jestem też pewien czy dobrze zlokalizowałem wlew płynu chłodzacego - pod bakiem zaraz przy filtrze powietrza możesz mi coś podpowiedzieć. Dzięki za pomoc Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Bednarczyk Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Witaj.Prawdopodobnie masz problem z akumulatorem, problem z elektrolitami.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.