Limo Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Cewki są dwie, pod bakiem. Może zamień je miejscami. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świr Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 ale czemu problem tkwi w cewce zapłoniwej a moto pali od strzała ??? może tak być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Gy to szaryJak sie moze zmienić w zółto czarny???, podeślij mi schemat na maila Edytowane 21 Maja 2015 przez Croowab Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 W kostce. Jeden kolor może się łączyć z innym. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świr Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 tak, kolory zmieniają się w kostce za licznikiem - z obrotomierza do kostki idzie szary i z drugiej strony kostki na pinie szarego idzie żółto - czarny i gdzie kończy sie w motorze to nie wiem bo nie chce całej instalacji rozprówać :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Więc sprawdź czy faktycznie przy cewce jest taki kabel. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Rozumiem, że połączenie na kostce sprawdziłeś? Kabelek leci do komputra pokłądowego blok nr 11, na rysunku lewa dolna nóżka,cewki to nr 14 Edytowane 21 Maja 2015 przez Croowab Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Trzeba do serwisówki najpierw zajrzec a nie odrazu rozbierac licznik i do elektronika latac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Ale tu jest mowa o innej sytuacji: 0 rpm przez 2 sekundy, 10000 rpm przez 2.5 sekundy i faktyczne obroty przez 3 sekundy, również podczas jazdy. A u kolegi jest tylko 0 i 10000 rpm a po uruchomieniu silnika nie działa w ogóle. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Skoro silnik odpala i się wkręca na obroty to czujnik położenia przepystnicy musi być oknajwidoczniej jest problem z połaczniem obrotomierza z komputrerem albo z samym komputerem. Rozłącz na kostke szary kabelek od obrotomierza i sprawdź.I sprawdz 8 pinową kostkę przy komputerze. Edytowane 21 Maja 2015 przez Croowab Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świr Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Panowie wielkie dzięki za zainteresowanie tematem. Teraz napisze Wam co jest po całym dniu działanie... ufff... mam film ale muszę go wkleić na jakąś strone byście zobaczyli jak to teraz wygląda....Myslę, że opis Asmodana w 100% teraz obrazuje mój problemlink do filmu jak to teraz wygląda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 W takim razie wszystko jasne. Okablowanie do tpsa jest uszkodzone lub sam tps się zawiesił. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świr Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 witam wszystkich ponownie ;-) TPS - czyli czujnik położenie przepustnicy... tak ? muszę go poszukać i posprawdzam wszystko w miarę możliwości i umiejętności :-p idę i zabieram się do działania, wieczorem zdam relację z roboty Super Forum... :-) Hej ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Tak, jest umieszczony z lewej strony gaźników. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świr Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 wszystko odnalezione i sprawdzone, problem pozostał :-( czujnik obraca się w środku, mam popsuty miernik nie wiem jakie wartości pokazuje na pinach... Ogólnie jest możliwość jego sprawdzenia ? Dodam, że nie ma znaczenia czy czujnik jest podpięty czy nie, obrotomierz i tak na zgaszonym moto lata do 10 i wraca :-) na zapalonym nie odpinałem, bo mam zdjęty zbiornik do czyszczenia i ni ma paliwa ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.