Skocz do zawartości

Problem z obrotomierzem XJ 900S.


Świr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak, kolory zmieniają się w kostce za licznikiem - z obrotomierza do kostki idzie szary i z drugiej strony kostki na pinie szarego idzie żółto - czarny i gdzie kończy sie w motorze to nie wiem bo nie chce całej instalacji rozprówać :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że połączenie na kostce sprawdziłeś?

 

Kabelek leci do komputra pokłądowego

 

blok nr 11, na rysunku lewa dolna nóżka,

cewki to nr 14

Edytowane przez Croowab

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu jest mowa o innej sytuacji: 0 rpm przez 2 sekundy, 10000 rpm przez 2.5 sekundy i faktyczne obroty przez 3 sekundy, również podczas jazdy.

 

A u kolegi jest tylko 0 i 10000 rpm a po uruchomieniu silnika nie działa w ogóle.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro silnik odpala i się wkręca na obroty to czujnik położenia przepystnicy musi być ok

najwidoczniej jest problem z połaczniem obrotomierza z komputrerem albo z samym komputerem.

 

Rozłącz na kostke szary kabelek od obrotomierza i sprawdź.

I sprawdz 8 pinową kostkę przy komputerze.

Edytowane przez Croowab

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wielkie dzięki za zainteresowanie tematem. Teraz napisze Wam co jest po całym dniu działanie... ufff... mam film ale muszę go wkleić na jakąś strone byście zobaczyli jak to teraz wygląda....



Myslę, że opis Asmodana w 100% teraz obrazuje mój problem



link do filmu jak to teraz wygląda:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich ponownie ;-)

 

TPS - czyli czujnik położenie przepustnicy... tak ? muszę go poszukać i posprawdzam wszystko w miarę możliwości i umiejętności :-p

 

idę i zabieram się do działania, wieczorem zdam relację z roboty

 

Super Forum... :-) Hej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko odnalezione i sprawdzone, problem pozostał :-(

 

czujnik obraca się w środku, mam popsuty miernik nie wiem jakie wartości pokazuje na pinach...

 

Ogólnie jest możliwość jego sprawdzenia ?

 

Dodam, że nie ma znaczenia czy czujnik jest podpięty czy nie, obrotomierz i tak na zgaszonym moto lata do 10 i wraca :-) na zapalonym nie odpinałem, bo mam zdjęty zbiornik do czyszczenia i ni ma paliwa ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...