cbmasal Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Mam problem z gaźnikami Keihin w modelu CB750Custom. Silnik z oryginalnym przebiegiem około 15000 km, przestój około 20 lat, po moczeniu garów naftą około tygodnia ciśnienie sprężania na zimno: 8,5-8,5-9,0-10,5. Gaźniki ściągnięte z USA, wersja z pompką przyśpieszającą. Byłem pierwszym Homo Sapiens który tknął te gaźniki. Są po gruntownym i dokładnym czyszczeniu, wymienione Air Cuty, dysze, pompka przyspieszająca, zaworki iglicowe, wszystkie uszczelki (komplety naprawcze K&L made in Japan). Problem tkwi w tym, że moto nie jest w stanie utrzymać wolnych obrotów - skaczą od 1500 do 3000. Wszystkie regulacje przeprowadzone zostały z największą starannością - zapłon F1.4 II, skład mieszanki 1-1/2, poziom pływaka 15,5 mm synchro idealne, gniazda zaworków iglicowych wypolerowane (patyczkiem do uszu + pasta Autosol dla lepszego styku ze stożkiem zaworka), lewe powietrze wykluczone, świece, przewody, fajki NGK nowe, poziom paliwa na pracującym piecu około 5 mm poniżej krawędzi korpusu gaźnika.W czasie jazdy po wciśnięciu sprzęgła i zamknięciu gazu obroty pozostają przez około 30-50 sekund w granicach 4000-5000 obrotów, kilkakrotna przygazówka powoduje spadek obrotów. Po zdjęciu gaźników zauważyłem, że są ślady wachy na króćcach dolotowych. Zdziwko mnie chwyciło jak odkręciłem pokrywę Air Cut w pierwszym gaźniku a tam, od strony sprężyny WACHA !!! Skąd piec pobiera paliwo po zamknięciu gazu !!! Ja już klękam, nigdy wcześniej nie miałem takiego przypadku. Gaźniki wyjąłem rozłorzyłem i odwrotnie 3 razy i DUPA. Może ktoś z Was miał podobną sytuację, proszę o wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Nie jestem na 100% pewny czy w CB 750 jest tak samo, ale w CB650 kiedyś bardzo mi dały w kość takie połączenia równoważące ciśnienie pomiędzy gaźnikami. Muszą być drożne i mieć spory prześwit - nie można ich podmieniać na mniejsze. Mi zalewało gaźniki, jak zrobiłem te odpowietrzenia to było dobrze. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbmasal Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Problem rozwiązany !!! Gaźniki Keihin modeli CB 750-900 rocznik 79-83 mam w jednym palcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 A rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.