cbmasal Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Mam problem z gaźnikami Keihin w modelu CB750Custom. Silnik z oryginalnym przebiegiem około 15000 km, przestój około 20 lat, po moczeniu garów naftą około tygodnia ciśnienie sprężania na zimno: 8,5-8,5-9,0-10,5. Gaźniki ściągnięte z USA, wersja z pompką przyśpieszającą. Byłem pierwszym Homo Sapiens który tknął te gaźniki. Są po gruntownym i dokładnym czyszczeniu, wymienione Air Cuty, dysze, pompka przyspieszająca, zaworki iglicowe, wszystkie uszczelki (komplety naprawcze K&L made in Japan). Problem tkwi w tym, że moto nie jest w stanie utrzymać wolnych obrotów - skaczą od 1500 do 3000. Wszystkie regulacje przeprowadzone zostały z największą starannością - zapłon F1.4 II, skład mieszanki 1-1/2, poziom pływaka 15,5 mm synchro idealne, gniazda zaworków iglicowych wypolerowane (patyczkiem do uszu + pasta Autosol dla lepszego styku ze stożkiem zaworka), lewe powietrze wykluczone, świece, przewody, fajki NGK nowe, poziom paliwa na pracującym piecu około 5 mm poniżej krawędzi korpusu gaźnika.W czasie jazdy po wciśnięciu sprzęgła i zamknięciu gazu obroty pozostają przez około 30-50 sekund w granicach 4000-5000 obrotów, kilkakrotna przygazówka powoduje spadek obrotów. Po zdjęciu gaźników zauważyłem, że są ślady wachy na króćcach dolotowych. Zdziwko mnie chwyciło jak odkręciłem pokrywę Air Cut w pierwszym gaźniku a tam, od strony sprężyny WACHA !!! Skąd piec pobiera paliwo po zamknięciu gazu !!! Ja już klękam, nigdy wcześniej nie miałem takiego przypadku. Gaźniki wyjąłem rozłorzyłem i odwrotnie 3 razy i DUPA. Może ktoś z Was miał podobną sytuację, proszę o wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Nie jestem na 100% pewny czy w CB 750 jest tak samo, ale w CB650 kiedyś bardzo mi dały w kość takie połączenia równoważące ciśnienie pomiędzy gaźnikami. Muszą być drożne i mieć spory prześwit - nie można ich podmieniać na mniejsze. Mi zalewało gaźniki, jak zrobiłem te odpowietrzenia to było dobrze. Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbmasal Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Problem rozwiązany !!! Gaźniki Keihin modeli CB 750-900 rocznik 79-83 mam w jednym palcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 A rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.