Skocz do zawartości

KMX 125-pytanie o element silnika


mtcro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie na temat elementu który zaznaczyłem na obrazku ( metalowa tuleja z o-ringiem).

Dopiero po złożeniu silnika, obciąłem się że mi została. Ona ma być założona od strony sprzęgła pod tą zębatką ?

Czy muszę znowu rozpoławiać silnik?

Pozdrawiam

 

EDIT:Tak teraz myślę i nie może być od strony sprzęgła, bo zębatka dochodzi praktycznie do samego karteru.

Na wale pomiędzy łożyskiem a simerringiem od strony sprzęgła też nie, bo nie ma miejsca.

Chodzi mi o tą tulejkę:

http://archiwum.allegro.pl/oferta/kawasaki-kmx-125-95-03r-tulejka-walu-korbowego-i3490578579.html

post-79774-0-37393900-1427998610_thumb.jpg

Edytowane przez mtcro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tulejka,którą wkleiłeś wchodzi na wał od strony sprzęgła. To na niej pracuje simering.

Musisz zdemontować kosz sprzęgłowy,następnie zębatkę która osadzana jest na wale korbowym i założyć brakującą tulejkę.

Niestety,ale będziesz musiał zdjąć pokrywę kosza sprzęgłowego

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok rozumiem. Czyli gdy ściągnę zębatkę na wale korbowym, to pod nią w karterze będzie simmering, więc żeby założyć tą tulejkę będę musiał dopchnąć simmer głębiej. Dobrze rozumiem? Ale wtedy simmer wyjdzie z gniazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli gdy ściągnę zębatkę na wale korbowym, to pod nią w karterze będzie simmering, więc żeby założyć tą tulejkę będę musiał dopchnąć simmer głębiej

 

Czyli mam rozumieć,że simering pracuje na wale ? Styka się z nim ???

Upewnij się i daj znać,bo z tego co mi wiadomo,to simiering powinien pracować po zewnętrznej części tej tulejki.

Tulejka ma wejść w środek simeringa, aż oprze się o łożysko wału.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem simmering na właściwy, taki jaki powinien być, ale dalej jest ten sam problem co wcześniej, a mianowicie kopci na niebiesko. Myślałem, że to kopcenie było spowodowane złym simmeringiem, ale tak jak pisałem teraz jest to samo. Nie wiem czy ubywa oleju czy nie, bo dopiero dziś złożyłem. Mieszanka 1:35.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kopci na niebiesko.

 

Może to efekt wypalania się oleju z dyfuzora i tłumika ?

Zrób kilkanaście km i skontroluj poziom oleju w skrzyni.

 

Założyłeś tulejkę ?

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, założyłem tulejkę. Jest ok. Przejechałem się dziś i kopcenie ustało. Ale został jeszcze problem z obrotami. Gdy odkręcę manetkę na full to wchodzi na wysokie obroty ale bardzo "plewi" przerywa. Gaźnik ustawiony ok (podmieniałem na drugi taki sam, wyciągnięty z innego kmx-a i jest to samo), membrany w porządku, lewego powietrza nie łapie, filtr czysty,KIPS wyregulowany i działa. Jutro podmienię cewkę z kablem i fajką na inną i zobaczymy. Jakie mogą być jeszcze inne przyczyny.?

Edytowane przez mtcro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, świeca wymieniona plus nowa fajka. Wyczyściłem gaźnik. Lecz dalej to samo.

EDIT. Czy ustawienie iglicy może mieć jakiś wpływ na pracę na wysokich obrotach ?

I tak samo, czy kręcenie śrubką od regulacji składu mieszanki(tą mniejszą,) ma na to wpływ ?

Gdy kręciłem na wolnych obrotach tą śrubką to gdy ją wkręcałem obroty malały, a gdy wykręcałem wzrastały, zmieniał się po prostu skład mieszanki, ale gdy odkręciłem manetkę na full i kręciłem tą śrubą nic się nie zmieniało. Ona ma wpływ na pracę silnika tylko na wolnych obrotach ?

Edytowane przez mtcro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

śrubka składu mieszanki ma wpływ na to jak motocykl będzie się wkrecał na obroty -jak bedzie źle ustawiona to motocykl nie będzie chciał wejść na obroty choćby.....najprościej to wykręcasz ją do momentu aż obroty przestaną wzrastać i zostawiasz , a obroty sobie zmniejszasz śrubką wolnych obrotów na prawidłowe

 

iglica ma ogromny wpływ na pracę na wysokich obrotach -to ona steruje dopływem paliwa na obrotach , jak wygląda świeca ? jeśli ma kolor kawy z mlekiem to ja raczej bym kombinował z elektryką niż gaźnikiem...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...