mtcro Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam. Mam pytanie na temat elementu który zaznaczyłem na obrazku ( metalowa tuleja z o-ringiem).Dopiero po złożeniu silnika, obciąłem się że mi została. Ona ma być założona od strony sprzęgła pod tą zębatką ?Czy muszę znowu rozpoławiać silnik?Pozdrawiam EDIT:Tak teraz myślę i nie może być od strony sprzęgła, bo zębatka dochodzi praktycznie do samego karteru.Na wale pomiędzy łożyskiem a simerringiem od strony sprzęgła też nie, bo nie ma miejsca.Chodzi mi o tą tulejkę:http://archiwum.allegro.pl/oferta/kawasaki-kmx-125-95-03r-tulejka-walu-korbowego-i3490578579.html Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez mtcro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Tulejka,którą wkleiłeś wchodzi na wał od strony sprzęgła. To na niej pracuje simering.Musisz zdemontować kosz sprzęgłowy,następnie zębatkę która osadzana jest na wale korbowym i założyć brakującą tulejkę.Niestety,ale będziesz musiał zdjąć pokrywę kosza sprzęgłowego Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcro Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 No ok rozumiem. Czyli gdy ściągnę zębatkę na wale korbowym, to pod nią w karterze będzie simmering, więc żeby założyć tą tulejkę będę musiał dopchnąć simmer głębiej. Dobrze rozumiem? Ale wtedy simmer wyjdzie z gniazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Czyli gdy ściągnę zębatkę na wale korbowym, to pod nią w karterze będzie simmering, więc żeby założyć tą tulejkę będę musiał dopchnąć simmer głębiej Czyli mam rozumieć,że simering pracuje na wale ? Styka się z nim ??? Upewnij się i daj znać,bo z tego co mi wiadomo,to simiering powinien pracować po zewnętrznej części tej tulejki. Tulejka ma wejść w środek simeringa, aż oprze się o łożysko wału. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcro Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Tak simering pracuje na wale. Czyli mam rozumieć, że mam zły simmering? Średnica wew. powinna być nie pod średnicę wałka tylko tej tulejki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcro Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Wymieniłem simmering na właściwy, taki jaki powinien być, ale dalej jest ten sam problem co wcześniej, a mianowicie kopci na niebiesko. Myślałem, że to kopcenie było spowodowane złym simmeringiem, ale tak jak pisałem teraz jest to samo. Nie wiem czy ubywa oleju czy nie, bo dopiero dziś złożyłem. Mieszanka 1:35. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 (edytowane) kopci na niebiesko. Może to efekt wypalania się oleju z dyfuzora i tłumika ?Zrób kilkanaście km i skontroluj poziom oleju w skrzyni. Założyłeś tulejkę ? Edytowane 8 Kwietnia 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcro Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak, założyłem tulejkę. Jest ok. Przejechałem się dziś i kopcenie ustało. Ale został jeszcze problem z obrotami. Gdy odkręcę manetkę na full to wchodzi na wysokie obroty ale bardzo "plewi" przerywa. Gaźnik ustawiony ok (podmieniałem na drugi taki sam, wyciągnięty z innego kmx-a i jest to samo), membrany w porządku, lewego powietrza nie łapie, filtr czysty,KIPS wyregulowany i działa. Jutro podmienię cewkę z kablem i fajką na inną i zobaczymy. Jakie mogą być jeszcze inne przyczyny.? Edytowane 8 Kwietnia 2015 przez mtcro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Świecę wymieniałeś ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcro Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak, świeca wymieniona plus nowa fajka. Wyczyściłem gaźnik. Lecz dalej to samo. EDIT. Czy ustawienie iglicy może mieć jakiś wpływ na pracę na wysokich obrotach ?I tak samo, czy kręcenie śrubką od regulacji składu mieszanki(tą mniejszą,) ma na to wpływ ?Gdy kręciłem na wolnych obrotach tą śrubką to gdy ją wkręcałem obroty malały, a gdy wykręcałem wzrastały, zmieniał się po prostu skład mieszanki, ale gdy odkręciłem manetkę na full i kręciłem tą śrubą nic się nie zmieniało. Ona ma wpływ na pracę silnika tylko na wolnych obrotach ? Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez mtcro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 śrubka składu mieszanki ma wpływ na to jak motocykl będzie się wkrecał na obroty -jak bedzie źle ustawiona to motocykl nie będzie chciał wejść na obroty choćby.....najprościej to wykręcasz ją do momentu aż obroty przestaną wzrastać i zostawiasz , a obroty sobie zmniejszasz śrubką wolnych obrotów na prawidłowe iglica ma ogromny wpływ na pracę na wysokich obrotach -to ona steruje dopływem paliwa na obrotach , jak wygląda świeca ? jeśli ma kolor kawy z mlekiem to ja raczej bym kombinował z elektryką niż gaźnikiem... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.