Skocz do zawartości

ktm gs 250 2t. 1997r nie spala paliwa. za dużo dostaje.


Kowal17337
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam..

Moim problemem jest to, że moto nie wkreca sie płynnie na obroty... za dużo dostaje paliwa.

Swieca czarna troche przylana.. moto stoi luzem jak dodam gazu na maxa to chodzi elegancko.. tylko na 3-4-5 biegu strzela i fuka z wydechu.

zawór wydechowy jestem pewien ze dobrze ustawiony.

tłok i cylinder jeszcze dobry choc juz pokazuja sie luzy.

stator,magneto,moduł,fajka,kabel. jest wszystko dobre..

moduł mam nowy i fajke z kablem.

Paliwo u mnie to 80-100ml oleju Costrol power racing 1 na 5l

dysze w gazniku:

- wolnych obrotów - 45

główna- 175

pozycja iglicy pierwszy ząbek od góry.

Przepustnica - 55

Iglica - R1365N

 

Pomocy bo wakacje sie zbliżaja:D i pasowało by cos posmigać.

Edytowane przez Kowal17337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki to ma gaźnik? A trzyma to cudo chociaż wolne obroty? Tzn. jak ustawisz śrubką przepustnice tak aby otwierała się na 1 mm patrząc od filtra powietrza. Śrubkę od składu mieszanki dyszy wolnych obrotów ustawisz na serwisową wartość. Jak przy takim ustawieniu, moto trzyma obroty chociaż na 10 sekund to jesteś w domu i to nawet jeżeli nie schodzi płynne z obrotów. Jak to sprawdzisz to można walczyć dalej ze średnim i wysokim zakresem obrotów.

 

bez_tytu_u3.jpg

 

Edytowane przez SilverX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak... gaznik mam keihin PJ

tak jak piszesz.. to moto mi trzyma chociaż 10s wolne.. obroty

 

A tłumik jest ok bo ostatnio wkładałem nowa wate i go czysciłem



Dodam jeszcze,ze jak zakrece kranik i moto dostanie odpowiednia dawke paliwa to idzie jak szalony, wiec to jest tylko paliwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć coś o tych iglicach, możesz spróbować, czemu nie... Jak sprawdzić dyszę główną masz na tym obrazku ode mnie. Zobacz też czy te iglice są proste bo później wychodzą cuda, że żadna dysza wolnych obrotów nie działa... Tej głównej 160 nie wkładaj, najpierw sprawdz tę 175, a po drugie o małe rozmiary się je zmienia, np. co 2.

Edytowane przez SilverX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak iglice proste?? nie czaje.. ja mam iglice taka zaostrzoną...

A dysze główna miałem 190!! i zmieniłem na 175 jak serwisówka każe.. i dalaj lipa.:/



A i jeszcze zebym cos z tego obrazka rozumiał:D



No chyba jak mu w pieprze mniejsza dysze główna to mu musi przytkac tego paliwa:D? Niee:D??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o zaostrzenie na końcu, po prostu jak jest skrzywiona to może wyrobić korpus, w którym chodzi, a wtedy cuda będą się działy. Cuda dopiero w niedzielę ale w motocyklach mam to na codzień i widzę, że ty też. Sprawdź tę dyszę 175 tzn. jaki kolor będzie miała świeca. Sprawdzasz to jadąc na odcięciu, na wysokim biegu i wyłączasz zapłon ale maneta dalej na maxa.

 

Iglicę daj na środek i zobacz co będzie się działo.

 

Z tymi cudami to chodzi oczywiście o ten wyrobiony korpus, tzn. tak jak pisałem, do ustawienia wolnych obrotów w tym przypadku będzie trzeba wkręcić dość sporo śrubkę od obrotów, a co za tym idzie iglica będzie podniesona za wysoko i przejmie ona rolę dyszy wolnych obrotów i śrubki składu mieszanki (kręcenie ową śrubką nic nie da). Reasumując, obieg od wolnych obrotów będzie mało efektywny. Tyle, że Panie kolego, w dalszym zakresie obrotów moto będzie chodziło dobrze, przynjmniej jak wyżej widać - powinno...

Edytowane przez SilverX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to jest tez dziwne ze moto np.. na asfalcie z górki idzie jak trzeba ..a pod juz nie :/ zalewa:/

juz tak próbowałem.. swieca miała kolor brazowy od czubka a reszta w dół czarna

Swieca NGK



iglica prosta jest.... ale przepustnica jest po bokach przydarta jakby flexem wjechał;/



ja w gazniku nie mam wgl jakiejs sróbki od obrotów..

mam tylko od składu mieszanki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie ten pływak? Sprawdz w serwisówce jak ma być ustawiony. Jak świeca brązowa to dysza jest OK. Za mało lejesz oleju do benzyny, 1:40 to minimum.

 

Tak poza tematem, idzie to z gazu z 3 na jedno?

Edytowane przez SilverX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...