Kowal17337 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam..Moim problemem jest to, że moto nie wkreca sie płynnie na obroty... za dużo dostaje paliwa.Swieca czarna troche przylana.. moto stoi luzem jak dodam gazu na maxa to chodzi elegancko.. tylko na 3-4-5 biegu strzela i fuka z wydechu.zawór wydechowy jestem pewien ze dobrze ustawiony.tłok i cylinder jeszcze dobry choc juz pokazuja sie luzy.stator,magneto,moduł,fajka,kabel. jest wszystko dobre..moduł mam nowy i fajke z kablem.Paliwo u mnie to 80-100ml oleju Costrol power racing 1 na 5ldysze w gazniku:- wolnych obrotów - 45główna- 175pozycja iglicy pierwszy ząbek od góry.Przepustnica - 55Iglica - R1365N Pomocy bo wakacje sie zbliżaja:D i pasowało by cos posmigać. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Kowal17337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 A jak wygląda tłumik ?Może jest zatkany Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Jaki to ma gaźnik? A trzyma to cudo chociaż wolne obroty? Tzn. jak ustawisz śrubką przepustnice tak aby otwierała się na 1 mm patrząc od filtra powietrza. Śrubkę od składu mieszanki dyszy wolnych obrotów ustawisz na serwisową wartość. Jak przy takim ustawieniu, moto trzyma obroty chociaż na 10 sekund to jesteś w domu i to nawet jeżeli nie schodzi płynne z obrotów. Jak to sprawdzisz to można walczyć dalej ze średnim i wysokim zakresem obrotów. Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez SilverX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal17337 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 No wiec tak... gaznik mam keihin PJtak jak piszesz.. to moto mi trzyma chociaż 10s wolne.. obroty A tłumik jest ok bo ostatnio wkładałem nowa wate i go czysciłemDodam jeszcze,ze jak zakrece kranik i moto dostanie odpowiednia dawke paliwa to idzie jak szalony, wiec to jest tylko paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Dodam jeszcze,ze jak zakrece kranik i moto dostanie odpowiednia dawke paliwa to idzie jak szalony, wiec to jest tylko paliwem. Sprawdź poziom paliwa w gaźniku Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal17337 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 jak to zrobic? cos mi swita, ale nie do końca wiem:Da jak bym wkręcił mniejszą dysze główna np:160?? lub iglice N85E>? Zmieniło by to coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Ciężko powiedzieć coś o tych iglicach, możesz spróbować, czemu nie... Jak sprawdzić dyszę główną masz na tym obrazku ode mnie. Zobacz też czy te iglice są proste bo później wychodzą cuda, że żadna dysza wolnych obrotów nie działa... Tej głównej 160 nie wkładaj, najpierw sprawdz tę 175, a po drugie o małe rozmiary się je zmienia, np. co 2. Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez SilverX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal17337 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 jak iglice proste?? nie czaje.. ja mam iglice taka zaostrzoną...A dysze główna miałem 190!! i zmieniłem na 175 jak serwisówka każe.. i dalaj lipa.:/A i jeszcze zebym cos z tego obrazka rozumiał:DNo chyba jak mu w pieprze mniejsza dysze główna to mu musi przytkac tego paliwa:D? Niee:D?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie chodzi o zaostrzenie na końcu, po prostu jak jest skrzywiona to może wyrobić korpus, w którym chodzi, a wtedy cuda będą się działy. Cuda dopiero w niedzielę ale w motocyklach mam to na codzień i widzę, że ty też. Sprawdź tę dyszę 175 tzn. jaki kolor będzie miała świeca. Sprawdzasz to jadąc na odcięciu, na wysokim biegu i wyłączasz zapłon ale maneta dalej na maxa. Iglicę daj na środek i zobacz co będzie się działo. Z tymi cudami to chodzi oczywiście o ten wyrobiony korpus, tzn. tak jak pisałem, do ustawienia wolnych obrotów w tym przypadku będzie trzeba wkręcić dość sporo śrubkę od obrotów, a co za tym idzie iglica będzie podniesona za wysoko i przejmie ona rolę dyszy wolnych obrotów i śrubki składu mieszanki (kręcenie ową śrubką nic nie da). Reasumując, obieg od wolnych obrotów będzie mało efektywny. Tyle, że Panie kolego, w dalszym zakresie obrotów moto będzie chodziło dobrze, przynjmniej jak wyżej widać - powinno... Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez SilverX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal17337 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 ale to jest tez dziwne ze moto np.. na asfalcie z górki idzie jak trzeba ..a pod juz nie :/ zalewa:/juz tak próbowałem.. swieca miała kolor brazowy od czubka a reszta w dół czarnaSwieca NGKiglica prosta jest.... ale przepustnica jest po bokach przydarta jakby flexem wjechał;/ja w gazniku nie mam wgl jakiejs sróbki od obrotów..mam tylko od składu mieszanki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Może faktycznie ten pływak? Sprawdz w serwisówce jak ma być ustawiony. Jak świeca brązowa to dysza jest OK. Za mało lejesz oleju do benzyny, 1:40 to minimum. Tak poza tematem, idzie to z gazu z 3 na jedno? Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez SilverX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal17337 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 jak 40ml oleju na 1l benzynyyy:O? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 1 litr oleju na 40 litrów benzyny = 25ml oleju na 1 litr benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal17337 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 to 100ml oleju na 5l to jednak za mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Tak, ale to przyda ci się na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.