Skocz do zawartości

KTM 125 SX Moc


bartek0231
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam KTM'a 125 SX (2005r.), motor jest po szlifowaniu cylindra i wymianie tłoka. KTM wgl. nie ciągnie, o braniu na koło można zapomnieć, przed remontem było to samo (Po remoncie troche się polepszyło ale minimalnie). Cylinder jest w bardzo dobrym stanie, ponadto jak nagle mu odkręce manetke to sie dławi (Jak włącze ssanie to problem znika). Jakieś sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

podnies iglice o 2rowki

Jak odkręcić tą iglice ? Trzeba mieć jakis specjalny klucz ?

 

Gaźnik do regulacji wg ksiazki serwisowej i sprawdź zawór wydechowy czy się otwiera.

Jeden zaworek nie otwiera sie całkiem, przestawiłem te zebatki na maxa i brakuje po jednej stronie 2 ząbków żeby sie otworzył na maksa. Czym to może byc spowodowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jak ssanie likwiduje dławienie to ewidentnie za mało paliwa , jaki masz kolor świecy ? gaźnik porządnie wyczyszczony ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

skąd wiesz że ideał ? mnie interesuje wartość a nie pomiar palcem :D

 

mnie to śmierdzi spapranym remontem skoro wszystko jest ok a nie ma mocy...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 90% japońskich motocykli cross/enduro z CDI , wyprzedzenia zapłonu nie da się regulować ale nie wiem może ktm jest inny...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie KTM jest inny,ściąg pokrywę magneta popuść 3 śrubki trzymające podstawę zapłonu,chyba na klucz 8mm,przekręcając w prawo przyspieszasz w lewo opóźniasz zapłon.Zanim zaczniesz regulować zaznacz se w jakim jest teraz położeniu,na próbę możesz przekręcić w prawo do oporu zobaczysz czy będzie jakaś zmiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...