bartek0231 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Witam. Posiadam KTM'a 125 SX (2005r.), motor jest po szlifowaniu cylindra i wymianie tłoka. KTM wgl. nie ciągnie, o braniu na koło można zapomnieć, przed remontem było to samo (Po remoncie troche się polepszyło ale minimalnie). Cylinder jest w bardzo dobrym stanie, ponadto jak nagle mu odkręce manetke to sie dławi (Jak włącze ssanie to problem znika). Jakieś sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 możliwe że zbyt mała dawka paliwa, sprawdź przewody i filtry paliwowe, kranik, możliwe że gaźnik do regulacji, zbyt mały dopływ powietrza/paliwa ? Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal17337 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 podnies iglice o 2rowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Gaźnik do regulacji wg ksiazki serwisowej i sprawdź zawór wydechowy czy się otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek0231 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 podnies iglice o 2rowkiJak odkręcić tą iglice ? Trzeba mieć jakis specjalny klucz ? Gaźnik do regulacji wg ksiazki serwisowej i sprawdź zawór wydechowy czy się otwiera.Jeden zaworek nie otwiera sie całkiem, przestawiłem te zebatki na maxa i brakuje po jednej stronie 2 ząbków żeby sie otworzył na maksa. Czym to może byc spowodowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 jak ssanie likwiduje dławienie to ewidentnie za mało paliwa , jaki masz kolor świecy ? gaźnik porządnie wyczyszczony ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek0231 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Wyeliminowałem dławienie się podniesieniem iglicy i pobawienie sie gaznikiem (Powietrze-paliwo). Pozostal problem mocy. Motor dalej nie ciagnie jak powinnien. Co mozna jeszcze w gazniku wyregulowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 napewno to ma kompresję jak trzeba ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek0231 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Kompresje ma ideał. Nic mu nie stuka nie puka, pali na 1 kopa zawsze, nie wazne czy zimny czy cieply, a mocy brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Przyspiesz zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 skąd wiesz że ideał ? mnie interesuje wartość a nie pomiar palcem :D mnie to śmierdzi spapranym remontem skoro wszystko jest ok a nie ma mocy... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek0231 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Kompresje mam 11 barów. @GooferNie jestem pewien jak mam sie do tego zabrać, jest jakiś poradnik na internecie ? Edytowane 7 Maja 2015 przez bartek0231 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 w 90% japońskich motocykli cross/enduro z CDI , wyprzedzenia zapłonu nie da się regulować ale nie wiem może ktm jest inny... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 No właśnie KTM jest inny,ściąg pokrywę magneta popuść 3 śrubki trzymające podstawę zapłonu,chyba na klucz 8mm,przekręcając w prawo przyspieszasz w lewo opóźniasz zapłon.Zanim zaczniesz regulować zaznacz se w jakim jest teraz położeniu,na próbę możesz przekręcić w prawo do oporu zobaczysz czy będzie jakaś zmiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek0231 Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Przekręciłem w prawo do oporu, jest lepiej ale dalej nie to co ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.