Nikodemm8 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Witam. Pół roku temu kupiłem zx6r przy zakupie motocykl odpalał pięknie w zimę był odpalony raz po 2 miesięcznym postoju również odpalił wzorowo problem zaczął sie w ostatnich cieplejszych dniach próbowałem odpalic motor złapał za pierwszym razem oczywiscie na ssaniu obroty skoczyły na 3 tysiące przez jakies 15 do 20 sec ta wartosc sie trzymała po czym spadły na troche nie wiele ponad tyscią tak chwile pochodził i zgasł. Moto miało regulowane zawory i gażniki nowy filtr powietrza. Wszystkie doloty powietrza są w jak najlepszym stanie. Myslałem ze po regulacji problem zniknie jednak tak sie nie stało. Za kazdym razem gdy go odpale na ssaniu tylko na chwile skoczą obroty potem spadają i musze kręcic roll gazem zeby nie zgasł dopiero po dwu trzy minutowym trzymaniu manetki motocykl trzyma obroty. Dodam ze na zimnym silniku motocykl delikanie dymi olej był wymieniany na motula pół syntetyk. Na ciepłym silniku juz nic takiego sie nie dzieje zadnego dymienia ani nic niepokojącego. Bardzo proszę wszystkich forumowiczów o pomoc bo nie ma nic "przyjemniejszego" jak stanie 3 minuty przy moto i trzymanie manetki:DPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Czy jak zgasisz rozgrzany motocykl to masz ten sam problem z odpaleniem? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikodemm8 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Tak dopóki sie nie rozgrzeje czyli na wyswietlaczu nie wszkoczy 2 czasami 3 kreska. Dodam jeszcze ze przy zaciągniętym ssaniu obroty najpierw skoczą na 3 tysiące po chwili spadną na tysiąc tak jak pisałem wyżej a jak motocykl sie rozgrzeje to obroty z powrotem podnoszą sie na te 3 tysiące.Gdy juz przejade chociaż z 300 metrów juz jest okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Przychodzą mi do głowy dwie rzeczy. Zapchany układ ssania albo stare świece i zanim się rozgrzeje to chodzi na 3 gary. Ale oczywiście to może być coś innego. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikodemm8 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 a wiesz moze czy normalną rzeczą jest ze gdy chodzi na ssaniu przy obrotak 3 tysiące i gdy gwałtownie zamkne ssanie moto zgaśnie.. Znalazłem podobny temat i ktos pisze ze własnie tak powinno byc. No i jeszcze jedna sprawa o ktorej zapomniałem napisac.. Gdy moto juz sie rozgrzeje chodzi na ssaniu i z powrotem skoczą obroty powoli zamykam ssanie a obroty wzrastają do pewnego momentu tak do 4,5-5000 a jak zamknę do konca to jest ok trzyma 1200. No i niepokoi mnie to dymienie przy odpalaniu czy to jest normalne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 To dymienie na zimnym to raczej norma,różnica temperatur,wyżuca wilgoć z tłumika.Inna sprawa jak zgasisz dogrzany piec,odpalisz a on nadal dymi.Ja swojego gsxf-a odpalam i zaraz zmniejszam ssanie tak by trzymał około 2-2,5 tys.obr.przez jakiś czas,wsiadam zamykam ssanie i wio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Jak zamkniesz ssanie na zimnym to normalne że zgaśnie, po to ono jest. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikodemm8 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 wczoraj wieczorem odpaliłem moto po dwu dniowej przerwie bez zaciągniętego ssania chodził równo od samego początku nie dławił sie. zgasiłem go za dwie godziny odpaliłem drugi raz ale z zaciągnietym ssanie obroty skoczyły na 3 tys po chwili spadły i moto zaczął sie dławic az w koncu zgasł.. w czym problem ? Pomoże ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Gaźniki są rozregulowane. Na wolnych obrotach dostaje na tyle dużo paliwa że radzi sobie bez ssania, a jak je zaciągniesz to go zalewa. Jaki jest kolor świec? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikodemm8 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 moto po regulacji i czyszczeniu Limo. Nie wiem jaki jest kolor w sobote zdejme zbiornik zobaczę i Ci napisze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 W zasadzie to skończyły mi się już pomysły, więc chyba nie będę mógł Ci nic więcej doradzić. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikodemm8 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Na szczęscie bez ssania moto odpala od razu i ładnie równo chodzi to najważniejsze bo teraz czas jezdzić :D a w trakcie sezonu bede pytał i szukał. Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokosek Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Masz bardzo bogata mieszankę, dlatego twoje moto odpala bez ssania - spalanie może się zwiększyć w trasie. Na ssaniu moto powinno chwilę pochodzić zanim się rozgrzeje i wtedy wyłączyć ssanie. Według mnie masz zle przeregulowane gaźniki. Możesz tak jeździć, lecz może być wzrost zużycia. Wysłane z mojego D2303 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.