Skocz do zawartości

Po wymianie sprzęgła nie odpala.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Wymieniałam w swojej hondzie VFR 750 zabierak sprzęgła ( to w koszu sprzęgłowym co przekładki są nałożone) po poskładaniu do kupy wszystkiego, motocykl nie odpala, znaczy odpala złapie na 4 może 5 sekund nie równo na 1-0.5 tys obr. po czym gaśnie .

Moje pytanie jest takie czy podczas dokręcania nakrętki w koszu sprzęgłowym mogłem przestawić zapłon ponieważ miałem zablokowany ten zabierak sprzęgła z koszem prowizorycznym kluczem i podczas dokręcania cały kosz się obrócił no tak jak działa mniej więcej silnik że tłoki troszkę drgnęły.

Zdjęcie jak to wygląda w środku: zapłon i ten wieloklin od kosza, zdjęcie z neta tylko poglądowe.

post-79499-0-65188000-1427180441_thumb.jpg



Coś nie tak z postem? że nikt nie odpowiada. Silnik gaśnie , strzela z wydechu przy próbie odpalania dodam to jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopcze, daj ludziom do domu po pracy wrócić, odsapnąć, a nie - parę godzin ledwie po napisaniu posta już poganiasz o porady

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłeś przestawić zapłonu na mój chłopski rozum. Wszystko jest na kołach zębatych.

Poza tym jeśli miałeś zablokowany kosz sprzęgłowy a obróciło tłokami to i koło zapłonu się obróciło. Zastanów się czy nie uszkodziłeś mechanicznie któregoś impulsatora

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za jakiś trop sprawdzę. Odkryłem usterkę w niedziele dlatego już nie chciałem grzebać, w piątek jak wrócę sprawdzę świece, pompę paliwa, jak wszystko z tym ok to ściągnę dekiel i zobaczę na impulsatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany icon_smile.gif icon_smile.gif Zacząłem od sprawdzenia pompki paliwa wszystko ok. Potem świece wykręciłem, zalane sprawdzam iskrę w jednym tłoku tylnym jest w 2 niema.

Zdjąłem dekiel i jedna z tych wypustek która podaje sygnał na impulsator była spłaszczona i nie dawała sygnału. Powoli to odgiąłem mniej więcej do stanu pierwotnego i po zalaniu olejem odpaliłem i działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...