Skocz do zawartości

Olej w iskrowniku, brak prądu na całym układzie


Rekomendowane odpowiedzi

Mój problem to całkowity brak ładowania :-( Wysiadło nagle w trakcie jazdy w dobrej pogodzie moim chińskim 4suv 125cm3 :-) Nie ma napięcia na żadnym odcinku układu, wtyczki nie są nigdzie przypalone, przewody również nie. Na przewodach wychodzących z iskrownika również nie ma napięcia. Dzisiaj nie dostałem się do niego ponieważ pokrywa jest zapieczona albo nie wiem jaki ch... zaklejona może czymś.. Dodam, że pokrywę z dołu udało się trochę odciągnąć i wyciekło trochę oleju.

Wszystkie wskaźniki, oświetlenie jest sprawne. Odpala zarówno z kopa jak i z elektrycznego startera.

W iskrowniku może być olej? Co może być przyczyną całkowitego braku ładowania?

Edytowane przez IncaTribie125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykłym miernikiem napięcia bateryjnym

 

Iskrownik nie daje napięcia.

Zmierz rezystancję na statorze (przy zgaszonym silniku),później odpal i zmierz napięcie na każdej fazie.

 

Jeśli nadal nie wiesz o co chodzi,to oddaj do speca

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...