mateusz786 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Witam czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć jak ustawić rozrząd w hondzie cb 450? Ustawiam tłoki w GMP (znak T na magnecie) i nie wiem jak ustawić wałek rozrządu. Na zębatce wałka rozrządu zauważyłem 2 kreski wybite na przeciw siebie ale dalej nie wiem jak ustawić wałek. Proszę o szybką odpowiedz.Pozdrawiam.P.S. Chodzi o silnik taki jak w motocyklu na tym zdjęciu http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d0/Honda_CB_450_N.jpg Edytowane 13 Marca 2015 przez mateusz786 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Krzywki na wałku rozrządu na pierwszym cylindrze (lewy jak siedzisz w siodle) powinny wskazywać godzinę za 15 trzecia. To tak na szybko :icon_mrgreen: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Rozumiem o co chodzi tylko boję się że pomylę się o jeden ząbek i kicha będzie :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźbiarz Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Ustawienie rozrządu w tym silniku nie należy do najtrudniejszych, 2 tłoki poruszają się równocześnie. Alternator ustawiasz na znaku T kręcąc nim przeciwnie do ruchów wskazówek zegara. Kreski na kole zębatym wałka rozrządu powinny być równolegle do płaszczyzny głowicy, tzn. miejsca w którym normalnie siedzą dźwigienki zaworowe (tzn. uchwyty wałka rozrządu). Dźwigienki powinny być oczywiście zdemontowane. Koło musi być odkręcone od wałka. Nie można się pomylić jak masz znaki dobrze ustawione. Cytuj aka druciarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Ok, Dzięki za odpowiedzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Rozumiem o co chodzi tylko boję się że pomylę się o jeden ząbek i kicha będzie :dry: Jeśli po całej operacji obrócisz wałem kilka obrotów (kluczem za śrubę magneta) i Ci go nie zblokuje,to kichy nie będzie i śmiało możesz wciskać guzik ;) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Obróciłem kilka razy wałem i nic nie blokuje, Więc silnik gotowy do odpalania ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.