Skocz do zawartości

Suzuki Rf 900R szybko wykańcza napęd. Oraz inny problem.


Sqel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kiedyś przed wymianą napędu w swoim motocyklu trochę poczytałem o tych częściach, okazało sie że DID to bardzo często podrabiany łańcuch, równiez do mojego moto były na allegro zestawy za 300-400zł!!! ale okazało sie że za tyle to nawet łańcucha nie kupię, po skrupulatnych poszukiwaniach za konkretny i pewny zestaw łańcuch DID + zębatki sunstar wyszło ok 900zł, na tamtą chwilę (2 lata temu) jedynym oficjalnym importerem marki DID i SUNSTAR był Motor-Land z Warszawy, także myślę że niestety to co kupiłeś możesz sobie powiesić na ścianie bo do Twojego moto potrzebne są mocne i pewne części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najtańszy DID i zębatki do RF900 w Larssonie stoją za 530zł i za tyle zamówisz je u sprzedawcy na miejscu , jakoś nie wydaje mi się żeby ten dystrybutor narażał dupsko dla handlu podróbami . Żeby wykluczyć podejrzenia to możesz prosto z Larssona do domu zamówić . Żeby nie było są też inne katalogi z częściami np. Klasa .

 

Choc jak patrze na ten rozpierdol cenowy to zaczynam wątpić .

110zł http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt,11005,lancuch-napedowy-did.html

540zł http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt,11006,did-520-erv2-lancuch.html

:rolleyes:

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy lancuch po zalozeniu podciagasz 2 , 3 razy co kilkudziesiesiat km - to normalne , on musi sie ulozyc , no ale nie 10 razy co pare km ...delikatne nierowne wyciagniecie nie jest grozne , ale nie moze byc tak ze raz wisi jak szmata a za chwile napiety jak struna ...

 

osobiscie zetawy napedowe biore z Motolancuchy

- zawsze tam kupuje i nigdy sie nie zawiodlem , zebatki polecam sunstara, JT sa slabsze a kosztuja podobnie

 

http://motolancuchy.pl/

 

.

 

Ostatni DID w VFR zrobil mi ponad 30 tys km , sprawdz czy ten co masz zalozony odciaga sie od zebatki tylniej .

 

Kiedys tez mialem przeboje z DID-em i to niby z motorlandu... rozrzad po kilku set km zwisal jak psu jajca . podobnie lancuszek balansowy w KLR 650 , a nowy DID zloty w XR 600 pekl na ogniwie...

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...