bmpawel Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 witam serdecznie przymierzam śię do rozebrania skrzyni bo obmyka mi sie trzeci bieg jest ktoś w stanie się wypowiedzieć na temat tych skrzyń czy często siadają czy poprostu zakupiłem taki syf i czy jest to mega skomplikowana skrzynia na codzień nie zajmuję się mechaniką ale naprawiałem kilka rzeczy w życiu może sobie poradzę, oddał bym go do naprawy ale czuł bym się z tym żle co zemie za harleyowiec jak sam nie naprawiam swojego rumaka za wszystkie info dziękujęjak się zdecyduje rozbierać to nabierząco będę wrzucał zdięcia prac pozdro :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Skrzynka 6-a sądząc po roczniku :rolleyes: jest kilka filmików na "YOU TUB" możesz zawsze podglądnąć Edytowane 3 Marca 2015 przez HARAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Zanim rozbierzesz. spróbuj ją podregulowac najpierw. Może akurat jej przejdzie... :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmpawel Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Zanim rozbierzesz. spróbuj ją podregulowac najpierw. Może akurat jej przejdzie... :)Oki a jak to zrobić.? Trójka przepuszcza jak dodam gazu mocniej nie wyskakuje Dyna z skrzynia 6st oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Oki a jak to zrobić.?Trójka przepuszcza jak dodam gazu mocniej nie wyskakujeDyna z skrzynia 6st oczywiście nie rozumie twojej odpowiedzi trzecia linijka twojej odpowiedzi, może sprzęgło ślizga czy na wszystkich biegach tez tak masz? spróbuj tak samo zrobić na innych biegach, bo może nie w skrzyni leży problem. Ale jak sobie rozbierzesz i złożysz to bedziesz wiedział jak wygląda w środku i radocha bedzie że dałem radę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmpawel Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 trzecia linijka to odpowieć dla ciebie haras że jest to sześciostopniowa skrzynianie no bez jaj wiem jak się slizga sprzęgło tu czuć ewidętnie że tryby się rozzębiają jak odejme gazu to jest trtty i zazębiają się spowrotem z czego wnioskuję że trzeci bieg trzyma się bocznymi zębamiale jak ogladam filmiki z amerykańskich stron to nawet żeby skrzynię wyciągnąć jest sporo zabawypomalutku się zniechęcamprożba do FISA jaka jest możliwość regulacji i czego dokładnie i gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Sruba z nakretką koło dzwigni zmiany biegów w samej już skrzyni.Jest to mimośród, więc obrot o 180st. to pełny zakres regulacji.Musisz naregulowac tak, żeby dzwignia wychylała się symetrycznie w jedną i druga strone.Możesz tez zdjąc sam górny dekielek i pomierzyć sobie luz na wybieraku- próbując go zrobić identycznym po jednej i drugiej stronie.Jak to nic nie pomoże, ustaw mniejszy luz o połowę na wybieraku po lewej stronie wychwytu. Czyli luz lewy pazur wychwytu - kołek jest mniejszy niż luz prawy pazur wychwytu - kołek. Strony odnosza sie do pozycji patrzenia od strony sprzegła... Jak to nic nie da, patrzysz czy wałek wybieraka nie ma luzu poosiowego, jak to nic nie da, sprawdzasz luzy poosowe wałków sprzegłowego i pośredniego.Jak tu wszystko gra, musisz rozbierac skrzynie.Skrzyni nie musisz wyciągac, aby ją rozebrac, ale musisz pamiętać, że po całkowitym rozebraniu skrzyni łożyska podporowe sa do wymiany, bez względu na ich stan!!!Mam nadzieję że nic mi sie nie pomerdało między piątką a szóstką, bo z pamięci pisze.. :wink:Chyba wszystko.Miłej pracy. :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmpawel Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 wydaje mi sie że piszesz o piatce chyba ze śą dwa rodzaje skrzyń sześciobiegowej umie jak dekielek z góry ściągniesz to prawie nic nie widać jest karter tylko lekko od strony sprzęgła jest sama dzwignia zmiany biegów podwójny pazur wstawię póżniej zdiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) trzecia linijka to odpowieć dla ciebie haras że jest to sześciostopniowa skrzynianie no bez jaj wiem jak się slizga sprzęgło tu czuć ewidętnie że tryby się rozzębiają jak odejme gazu to jest trtty i zazębiają się spowrotem z czego wnioskuję że trzeci bieg trzyma się bocznymi zębamiale jak ogladam filmiki z amerykańskich stron to nawet żeby skrzynię wyciągnąć jest sporo zabawypomalutku się zniechęcamprożba do FISA jaka jest możliwość regulacji i czego dokładnie i gdzie sorry moj błąd chodziło mi o drugą linijkę :rolleyes: Edytowane 4 Marca 2015 przez HARAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 wydaje mi sie że piszesz o piatce chyba ze śą dwa rodzaje skrzyń sześciobiegowej umie jak dekielek z góry ściągniesz to prawie nic nie widać jest karter tylko lekko od strony sprzęgła jest sama dzwignia zmiany biegów podwójny pazur wstawię póżniej zdiecieNIe trzeba zdjęcia.Sprawdze wieczorem jak to jest, bo chyba pomieszałem... :wink: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 W szóstce przynajmniej w mojej dynce tej śruby mimośrodowej nie ma, przynajmniej u mnie nie było jak rozbierałem swoją, z rozebraniem jest troche zabawy ale robota w miarę przyjemna, w porównaniu do tekiego samego zabiegu w japońcu :biggrin: i tek jak FIS pisze do wymiany wszystkie łożyska, a jaki przebieg ma twój HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Zgadza sie. Jest jak pisze Haras.Mój bład.Nie ma regulacji.Jest tylko taki obsrany kołek oporowy.Spróbuj więc inaczej. Jak redukujesz z 4 na 3 to tez wyskakuje?Jesli tak, to nie powalczysz za wiele bez rozgrzebania całosci... :wink: Edytowane 4 Marca 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmpawel Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Bieg jest wpiety cały czas tylko przepuszcza jak dodam ostro gazu ale tylko trójka bez znaczenia kiedy ją włączę czy redukując czy przy starcie dźwięk jakby zmieliły się zęby, ale jak odejmę gazu to zazębia się ponownie i spokojnie mogę jechać dalej aby spokojnie pospuszczałem oleje i jestem troszke zdziwiony zero opiłków jak na takie dziwne dzwięki spodziewałem się sporo śmieciaodp do harasa przebieg 27000mil a i jeszcze jedno pościagałem dekle i zauważyłem że łożyska są faga ciekaw jestem czy już ktoś nie grzebał w tej skrzyni w polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Eh te szóstki.... :wink: Jesli poszły tylko czoła kłów to powinno się jeszcze udać to wyprowadzić... :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmpawel Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 czekam na klucze bo zamówiłem pewnie w wekend rozbiore- a te łozyska niewiesz jakiej firmy były w orginale bo trochę za mały przebieg na kłopoty ze skrzynia chyba że kręcony :banghead:dobrze że jeszcze mam ktma to jeszcze mam czym polatać bo juz mie nosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.