marcinku Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Witam wszystkich, Podpowiedzcie proszę co może być przyczyną:Po dłuższym postoju (kilka miesięcy) bez uruchamiania po odpaleniu z silnika (dokładniej spod gażników) leje się ciurkiem paliwo. Silnik pracuje normalnie ale niestety cały czas wylewa się paliwo i nie wiadomo skąd.Była sugestia wieszających się zaworków iglicowych dlatego na koniec ubiegłego sezonu zostały wymienione zestawy naprawcze w każdym z 4 gaźników, przy okazji wymieniono króćce dolotowe oraz zrobiono czyszczenie i synchronizację gaźników. Niestety zima przyszła szybko i moto zdążył przejechać tylko ok 100km. Teraz pierwsze odpalenie po zimie i znowu to samo leje się jakby ktoś szklanką wylewał spomiędzy gaźników.Co może być przyczyną i gdzie tego szukać ? Któryś z pływaków dziurawy ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Przede wszystkim musisz naprawic kranik bo to on puszcza paliwo do gaznikow a w pozycji ON nie powinien.Membrana nie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinku Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 hmmm dzięki za sugestię, ale wydawało mi się że kranik działa na zasadzie on - puszcza paliwo z góry smoka, off nie puszcza w ogóle, reserve puszcza otworem z dołu smoka. Tak dokładnie jest po otwarciu w pozycję on paliwo jest puszczane. Poza tym ponieważ kranik przeciekał na zewnątrz to w ubiegłym roku go wymieniałem i wycieki zniknęły. Wg mnie coś jest nie tak ale raczej w gaźnikach tylko nie potrafię zdiagnozowac co :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Czy kranik wymieniales na mechaniczny czy na podcisnieniowy.Wydaje mi sie ze Magna miala ten ostatni, a om w pozycji ON paliwa nie puszcza do chwili uruchomienia silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinku Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 wymieniłem na oryginalny. Jak dla mnie to zwykły mechaniczny - nie ma tam doprowadzenia żadnego podciśnienia i jak sprawdzałem zasadę działania to jest dokładnie tak jak pisałem. Dodatkowo żebyśmy się dobrze zrozumieli jak moto stoi to nic się nie dzieje i nic nie cieknie obojętnie w jakiej pozycji jest kranik. Jak jeżdżę co parę dni to również wszystko ok. Ale jak postawię na miesiąc, dwa lub dłużej to po odpaleniu leje się z niej jak nie wiem co :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.