samolot Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Po uruchomieniu silnika zapala się kontrolka wspomagania układu kierowniczego i kierownicą kręci się nieco ciężej niż zazwyczaj (ale nie tak ciężko jak zupełnie bez wspomagania). Po zgaszeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu, kontrolka gaśnie i kierownicą kręci się normalnie - czyli wspomaganie jest bez zarzutu. Wspomaganie z tego co wiem w moim modelu jest elektro-hydrauliczne. Co może być przyczyną zapalania się owej kontrolki i jej gaszenia po ponownym uruchomieniu silnika? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 skoki napięcia (aku, alternator, brak masy)mało płynuuszkodzona instalacja niestety bez podpięcia komputera się nie obejdzie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.