Skocz do zawartości

Przerywanie na niskich obrotach Kawasaki z750


Jankos132
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem posiadaczem zetki od kilku miesięcy, problem nastał dzisiaj w jeździe. Otóż byłem się przejechać, zrobiłem może ok 15 km, problem wystąpił po jakiś 5-10, motocykl zgasł mi w jeździe przy redukcji, trochę niskie obroty mam ustawione więc pomyślałem, że to to było przyczyną, jednak pomyliłem się. Motocykl nierówno chodzi, faluje na obrotach, a także przerywa (zachowuje się jakby nie palił na jeden gar), lecz tylko do ok 4,4,5 tys obrotów, wyżej jest wszystko dobrze, jedzie jak powinien. Od kupna zrobiłem ok 100-150 km, wcześniej żadnych takich problemów nie miałem. I jeszcze jedno, czy to może być wina paliwa? Bo po wyjechaniu od razu pojechałem na stację, sucho w baku, zalałem i po wyjechaniu ze stacji zrobiłem ok 3-5 km i problem się pojawił. Wcześniej także lałem na tej samej stacji i problemu nie było lecz lałem 98, a tym razem 95, nwm czy to ma jakieś wgl powiązanie z problemem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręć świece i zobacz jak są wypalone. I zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza.

Skoro zauważyłeś, że zaczęło się tak dziać po zalaniu innej benzyny to w sumie możesz zacząć od najprostszego - wyciągnij z baku benzynę ile tylko się da i zalej jakiejś ze sprawdzonej stacji. Jak nie pomoże to sprawdź stan świec i filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli zrobiłes od zakupu 100-150km to zapewne odpalałes często i na krótko mordując świece . Po ciemku możesz sprawdzić czy nie widac gdzieś iskierki na kablach (wadliwy wprzewód - przebicie) . Postaraj się tez sprawdzić który garnek nie pali - bierzesz starą świecę i po kolei zdejmujesz fajki mostkując je świecą do masy . Jak trafisz na tę niedziałającą nie będzie dużej różnicy w pracy silnika , zdjęcie sprawnej utrudni rozruch i utrzymanie obrotów . Czy podczas rozruchu z zimnego silnika też przerywa ?

98 czy 95 nie ma tu znaczenia .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO jak na zimnym przerywa to możesz łatwo wykryć niepalący garnek . Sprawdź który kolektor wolniej sie nagrzewa od pozostałych .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Twojej radzie już wiem na który nie pali, jest to 2 od prawej, mówię tak bo nwm czy się liczy od prawej czy od lewej. Jutro sprawdzę przyczynę, czy to świeca czy cewka. Co do świec, bo jak już zmieniać to wszystkie, więc jakie polecacie? Irydowe czy zwykłe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irydówki ale nie za każda cenę . Najpierw upewnij się czy musisz wymieniać świece. Zamień ją z innym palącym cylindrem.



A jeśli już cewka sie sypie to zazwyczaj nie działa para cylindrów . Jesli jeden to przewód / fajka / świeca albo wtryskiwacz .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzięki za rade, jutro albo pojutrze wezmę się za moto i odezwę się. Dziękuje za tak szybkie zainteresowanie się.



Okazała się świeca, w najbliższym czasie będę zamawiał komplet nowych. Za komplet irydowych świec 180zł, dobra cena czy szukać taniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być , jeśli nie są bublami i nie będziesz odpalał na chwilę to nastepnym razem będziesz się z nimi witał za 50 tyś. km albo więcej

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Problem rozwiązany, winna świeca. Nie będę zakładał nowego tematu, więc tutaj spytam, może ktoś pomoże.

Motocykl strasznie faluje na wolnych obrotach, czy to zimny, czy to ciepły, skacze sobie od jakiś 500 do 800, czasem nawet więcej, niekiedy zdarzy mu się przy redukcji zgasnąć. Co może być temu winne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A normalne obroty jałowe jakie masz ?



Sprawdź czy przypadkiem ta swieca co ją wymieniłes nie jest ciemniejsza od pozostałych . Jak ci wtrysk leje to lambda będzie podawac wyniki z dupy no i takie mogą być rezultaty. Ew. odepnij kostkę wtryskiwacza na tym garnku . Jeśli moduł nie będzie protestował i odpali to przynajmniej falowanie powinno ustać .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ustawione ok 800, podnioslem do ok 1000 z racji problemu gasniecia przy redukcji, co prawda rzadko gasl Ale sam fakt już wkurza. W tym modelu nie ma sondy, jeżeli się nie mylę to dopiero były zakładane w poliftingowych zetach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja stawiam na pompkę paliwa . Ale to do warsztatu na pomiar albo musisz nabyć kilka narzędzi.

Na wszelki nagraj to falowanie od zimnego do ciepłego , pokręć trochę manetą .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...