Skocz do zawartości

Yamaha YZ250 F - problem sprzęgło


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem ze sprzęgłem w mojej yamaszce . Dotyczy on dziwnego dosyć głośnego ''chrzebotania'' ''czeszczenia'' gdy nachylę się do dekla od sprzęgła. Dodam że wciśnięcie sprzęgła nic nie pomaga a wraz z dodaniem gazu jest jeszcze głośniej.

Ktoś coś zasugeruje co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kosz wygląda dobrze. Rowki nie są duże.Wątpię aby były powodem "czeszczenia"

Ściągnij duży dekiel-trzeba szukać głębiej

 

Tarcze jaką mają grubość ?

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosz ma małe luzy na bok i jak ciągne do siebie tez jakiś luz jest.

Tarcze mierzyłem może z 10mth temu byly w normie ale tak jak mowie wypustki tarcz są jakby przyjechane a ogolnie tarcze w koszu tez mają luz ale nie wydaje mi się że to jest powód.

Przysłuchując się dokładniej to może przesadziłem z tym czeszczeniem , bardziej jakby dzwoniło, taki nieprzyjemny dzwięk .

A czy tarcze po wyciągnięciu powinny być suche ?

P.S.

Czy muszę kupować klucz do blokowania kosza czy dam radę jakimś innym sposobem go ściągnąć ?

Edytowane przez filippo13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze powinny być wilgotne po wyjęciu.

Do blokowania kosza dorobiłem sobie taki przyrząd.Z050294bg_WB-5360.jpg

 

Na środku jest większy otwór (na nasadkę podajże 27). Przyrząd montuje do kosza wewnętrznego na słupkach do śrub od sprężyn.

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny temat i odgłos ciężki do zlokalizowania. Okazało się, że korba i łożyska na wale się skończyły. W dodatku wióry z tych elementów poniszczyły tłok i nowiutki cylinder... Daj to komuś, kto się zna, od razu będzie wiedział, czy to o to chodzi. W moim przypadku dałbym sobie rękę uciąć, że hałasy (metaliczne, coś jakby ktoś wrzucił metalowe kulki do silnika ;) ) dochodzą z góry silnika, a okazało się inaczej. A, i jeszcze pompę oleju trafił szlag, bo wióry...

Może też być tak, że masz luźny łańcuszek rozrządu. Wykręć śrubę dociskającą napinacz, w jego miejsce wsadź śrubokręt i zobacz, czy można go jeszcze docisnąć (napinacz ma zapadkę, które może nie blokować).

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...