Skocz do zawartości

Gilera GSM 50 Silnik Morini Uszczelka??? moduł???


mmaario89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od 2 tygodni jestem posiadaczem Gilery GSM 50 z silnikiem Morini wyprodukowanej w 2003r.

 

-Podejrzewam uszkodzoną uszczelke pod głowice lub cewkomoduł

 

 

Dzień po zakupie jadoc do pracy motor staną mi na trasie zagrzał sie tłok spuch i zblokowalo silnik. brakowalo 700ml płytu w chlodnicy

Dolałem wody jezdzielm motorkiem nicale 2 tygodnie gdy znów w drodze do pracy motor zgasł poprostu tak jak by ktoś odłaczył prąd po chwili zapalił przejechalem kolejne 100 m znów zgasł tym razem nie byla to wina przegrzania. motor odpalal z kopki i po chwili gasł. zostawilem go na stacji po powrocie z pracy po półgodzinnym kopaniu w kopke udało mi sie odpalic i wrucić pod dom gdzie sytuacja sie powtórzyła moto odpala ale po 2 sek gasnie.

 

Olej ma białawy kolor. jak sprawcałem płyn chlodniczy na rozgrzanym silniku to byl spieniony, iskra jak na moje oko troche słaba ale jest,gaźnik wyczyszczony

 

Gilera w tej chwili nie pali "pyrknie" raz i tyle. pomożecie zdjagnozować jaki jest tego powód ?

 

post-79876-0-90846900-1421610087_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Obejrzyj tłoka i gładź cylindra. U mnie w Neosie niby tłok miał puchnąć ale ktoś doradził mi bym wywalił dozownik oleju i robił normalną mieszankę i na początku robił 1:40 i problem zniknął. Neos leci mi 80 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gilera jezdzi po wimianie cewki wraz z przewodem i kopułką problem znikł. po założeniu starej kopułki problem wraca, wiec winowajćą była kopułka.

 

tłok i gładz jest w średnim stanie n a cylindrze widać czarne smugi



wpadłem na pomysł zeby założć starą cewkę ale nie udało mi sie na niej odalić moto, na tej nowej cewce tęż nie moge go odpalić ^^???? wymiekam



wpadłem na pomysł zeby założć starą cewkę ale nie udało mi sie na niej odalić moto, na tej nowej cewce tęż nie moge go odpalić.

^^???? wymiekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzień po zakupie jadoc do pracy motor staną mi na trasie zagrzał sie tłok spuch i zblokowalo silnik. brakowalo 700ml płytu w chlodnicy

 

Olej ma białawy kolor. jak sprawcałem płyn chlodniczy na rozgrzanym silniku to byl spieniony

 

Jeśli ten stan rzeczy utrzymuje się nadal,to ten silnik potrzebuje remontu natychmiast,bo za kilka kilometrów nie będzie sensu tego naprawiać

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...