Raafi Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Na początek, chciałbym zaprosić wszystkich do działu powitalnia, w którym napisałem całą historię związaną u mnie z motocyklami.http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/171628-raafi-wita-wszystkich-;-spora-historia/ Witam!Chciałbym pochwalić się moim sprzętem którego posiadam od 11.04.2014 roku. Tematem przewodnim podczas poszukiwań sprzętu była przeróbka pod stunt. Miałem dwa wyjścia, kupić coś po szlifie lub kupić calaka i sprzedać niepotrzebne mi części. Szukałem sprzętów takich jak f4/f4i, szczerze mówiąc nie wiedziałem że uda mi się wyrwać sporta ale czystym przypadkiem jakoś wyszło.Motocykl w końcu udało wyrwać mi się po szlifie, zakupiłem go za śmieszną kwotę bo 4500zł jak na zdjęciu:No więc zaczęły się najważniejsze przeróbki pod stunt. Na pierwszy strzał były to takie rzeczy jak klatka, sety, kierownica, oraz dodatkowy hamulec (hb) żebym mógł coś tam już latać. Zamontowałem również o wiele większą chłodnicę od kawasaki zx7r aby nie mieć problemów przy treningach w lato.. Zaczęły się niestety problemy z motocyklem, bo przestał odpalać. Okazało się że był ułamany kabelek od anteny HISS. Antena została zakupiona nowa i motocykl zaczął działać :)W międzyczasie zakupiłem sobie kamerkę, dzięki której najgrałem i będę mógł nagrać jak wyglądają moje postępy w kierunku stuntu. Po długim czasie nic nie robienia, pojawiły się wielkie zmiany. Motocykl został pomalowany na biało, co prawda chciałem białą perłę ale ostatecznie wpadł biały akryl. Przyszły też nowe oponki, oleje, płyny i takie tam. Zakupiłem również plastiki i zrobiłem czaszę na wzór bad looka, jak moja poprzednia F4 którą można zobaczyć na tym zdjęciu:A tu jak wszystko powoli złożyłem w kupę:Niestety okazało się że łańcuch YBN mimo tego że niby wzmacniany, jest tak na prawde g... warty. Generalnie od samego poczatku miałem mieszane uczucia, ale pomyślałem że nie szkodzi sprawdzic. Szybko żałowałem decyzji: Ale od razu zakupiłem nowy napęd Miałem później małe problemy... Zgubiłem połowę rejestracji i naszym władzom się to nie podobało. Ale byli w porządku i wypisali mi mandat jedynie za brak dowodu rejestracyjnego ;) Moto dostało malutkie akcenty i obecnie wygląda tak: Jeśli chodzi o to co mi zostało do zrobienia i co zrobiłem......Właśnie zamierzam zarejestrować moto, tylko muszę odzyskać dowód rejestracyjny oraz wymyśleć coś z rejestracją bo została mi tylko połówka - Gdzieś zgubiłem drugą cześć.Układ hamulcowy-Pompa radialna na HB od gixa k8-Tarcza tylna 320mm z dotłoczonym mocowaniem-Mocowanie na zaciski z grubej stali, wzmacniane prętem poprzecznie-Dwa zaciski nissin złote czterotłoczkowe na tyle zamiast oryginalnego.-Przewody na hb i nożny w oplocieOchrona motocykl-Sety stalowe tył-Sety stalowe przód robione na zamówienie-Klatka-Stalowa ramka do chłodnicy-Większa chłodnica od kawasaki zx7r zapobiegająca zagotowaniu się sprzętaEksploatacja-Nowe klocki hamulcowe wszystkich 4-erech zacisków-Nowy olej wraz z filtrem oleju-Nowy akumulator-Nowa opona tył-Nowa opona przód-Nowy filtr powietrza K&NSilnik oraz napęd-Zamontowana zębatka 60z-Łańcuch did-Zamontowane wyprzedzające zapłon słoneczko impulsatora-Odwrócony smok olejuOświetlenie-Kierunki tył led tzw. "łezki"-Kierunki przód led tzw. "strzałki"-Lampa tylna przerobiona na led-Xenon 8000K na światłach mijania-Oryginalna lampa zastąpiona soczewkamiPrzeróbki pomagające w trikach-Dziura w siedzeniu odpowiednio obszyta-Skrócony zadupek do pełnej 12'-Wklepany i wygładzony oraz wzmocniony zbiornik-Wentylator chłodnicy na przycisk + czujnik-Skrócona czasza z szybką do półki-Kierownica typu clip-on-Skrócony i bardziej schowany wydech-Przeniesiona stacyjka między zbiornik-Zamontowana klamka RSC-Przedłuzona dźwignia sprzęgła-Przycięty przełącznik zapłonu (ochrona przez zgaśnięciem moto na gumie)-Wylana guma na zbiornikInne-Kupione plastiki-Pomalowane plastiki na biały akryl-Przeniesiony zamek tylnej kanapy w owiewkę zadupka-Uproszczona elektryka przednia-Nowe opłaty oc-Zamontowanie przerywacz led-------A teraz co muszę zrobić przez zimę:-Wymiana oleju i filtra (Tak, w stuncie niestety wymienia się to bardzo często)-Błotnik na przod (ten posiadam, ale nie założyłem jeszcze bo nie mam jakoś chęci)-Stelaż stalowy na tył do przycierek-Mocniejsze stalowe mocowanie czaszy przod-Licznik-Wypełnienia czaszy i zbiornikaI to na tyle :)Sprzęt przez cały sezon był ostro eksploatowany, cały sezon też woził mi dupę bez żadnych przygód typu - Przykro mi, mamy usterkę pchaj mnie dalej xD Zawsze wróciłem nim na kołach i jestem z niego mega szczęśliwy :) Najgorsze jest za mną, teraz tylko sama przyjemność :)Chciałem jakiś czas temu go sprzedać, byli klienci ale na szczęście udalo się go nie sprzedać. :) Edytowane 27 Grudnia 2014 przez Raafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Całkiem przyjemnie się patrzy na ten sprzęcik.Powodzenia w realizacji projektu do końca.Aha, cokolwiek byś nie planował, nie oklejaj jej tą badziewną okleiną, co to niby taka popularna jest teraz. Każde moto z tym badziewiem bardzo traci na walorach wizualnych. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Z tego kombi to szybko zrezygnujesz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raafi Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) W kombinezonie nigdy prawie nie jeżdżę, wtedy został założony bo akurat w mrozie jechałem do dziewczyny :P A tak to typowo kurtka na moto, jeansy i zwykle buty - czyli na zdrapkę (Zresztą na avatarze widać jak ubieram się zazwyczaj hehe) Jeśli chodzi o stickerbomb i tym podobne to nieee, nie zamierzam jej w to oklejać. Myślę jednak nad poprawieniem niektórych elementów bo się zniszczyły. Mam lakiernika który robi mi to za pół darmo mimo że jakość jest zadowalająca. Kilka filmików z hondą, jak już mówiłem moja jazda szału nie robi i nawet nie poświęciłem czasu na treningi zbytnio, ale coś tam się nagrało. https://www.youtube.com/watch?v=ZxIrbkGygU8 W sezonie powinno być o wiele więcej. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez Raafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ ETZ Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Kurde fajnie Ci to wychodzi,też mysle nad zakupem jakiegoś psa,i spróbować stuntu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raafi Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Zawsze każdemu (prócz mojej dziewczyny, bo jej to akurat staram się wytłumaczyć że to nie dla niej :D) mówię że warto spróbować swoich sił w stuncie ;) Wystarczą chęci, wiek nie ma znaczenia - dobrze mieć jednak kogoś obok co zawsze podpowie na start kilka rzeczy. Szybciej i przyjemniej idzie nauka. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ ETZ Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Jeszcze jak miałem ETZ-ke to na kole coś tam jeździłem,te paręnaście metrow się przejechało :laugh:,Bandziorem probowalem ale jakoś ciężko to idzie(za słaby silnik i za ciężki wogole).Poszukam może znajde coś fajnego i taniego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raafi Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Ogólnie na początki najlepsza jest honda cbr 125, ale wiadomo że jak się jeździło czymś dużym to nie chce się już na takie coś wsiadać. W niskiej półce cenowej z większych motorków polecam hondę f2 oraz f3 - są to motorki niezniszczalne a można wyrwać je za śmieszną kasę. Moją f2 kupilem kilka lat temu za niecale 3 tysiące a f3 za 1700 w streecie hehe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raafi Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Kurde nie chciałem dodać post pod postem, a usunąć się nie da ;/ http://www.youtube.com/watch?v=jCLGVDAZMbE&feature=youtu.be Edytowane 11 Stycznia 2015 przez Raafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ ETZ Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Też dzisiaj smigałem,ludzie jakoś dziwnie się patrzyli(a jedna dupa w puszce stale mi machała jak jechałem za nią :blink:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raafi Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Mały edit mojego motocykla: Hej, po długim nie odpisywaniu, udało mi się kilka rzeczy ogarnąć w motocyklu.Generalnie najważniejsze-Odzyskałem dowód rejestracyjny, za kilka dni rejestruję na Cymbała Bydgoskiego (CB) więc będzie czeba legalnie jeździć.-Zamontowałem reflektor przedni zamiast soczewek. Zmianę oparłem na rozmowie z ojcem mojego kumpla, który robi w drogówce... oraz ze stacją diagnostyczną. Zależy mi na tym aby nie tracić dowodu za to, bo ciężko odzyskać z powrotem (Nikt nie zrobi przeglądu na soczewkach) a kilometrów robię za dużo autem jak i motocyklem wiec kontroli mam sporo. (Nie, nie jestem kozakiem i nie uciekam policji...)-Zakupiłem nową tarczę hamulcową tył, moja się wykrzywiła od mrozów niestetyCo do kolorku, wybrałem łaty bo łatwo można zakleić ewentualne nowe zarysowania a w sezonie bedzie ich sporo, ponieważ zamierzam ostro się zabrac za treningi. Oraz fakt że mój motocykl jest biały, fajnie wpasował się w temat.Jak na razie lampa wygląda tak, dopiero jest w fazie spasowywania: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raafi Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Kolejny edit, niedługo wszystko wygładzę i moto idzie w okleinę moro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raafi Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 No i niestety całe plany legły w gruzach jak na razie... Jeździłem z czaszą bez stelaża, myślałem że nic się nie stanie ale się myliłem. Przednia czasza (nie ukrywajmy, z mojej głupoty) wyrwała się z bocznych mocować i spadła na ziemię... Obecnie myślę o nowej, lub reanimacji starej - zobaczę co bardziej się opłaca. Tymczasem miałem małe wydatki:-Przerejestrowanie motocykla na siebie-Nowe klocki tylne-Nowa tarcza tylna 320mm-Owiewka polisporta-Uszczelniacze lag (nie mam błotnika przedniego, właśnie dlatego że muszę je wymienić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raafi Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Takie tam spotkanie z prawilną mordą xDhttp://www.youtube.com/watch?v=Yk1B2Qw72P0&feature=youtu.be [table]Dodano: 6 marca 2015, o 17:05[/table]Dzisiaj postanowiłem zmienić środek tarczy. Teraz na moim przykładzie, podpowiem dwie rzeczy.NIE prostuje się tarcz motocyklowych, dlaczego? Dlatego:NIE zakłada się nowych klocków tylko dlatego że pasują w zacisk, trzeba też sprawdzić jak wyglądają na tarczy.Zdjęcia nowej i starej tarczy, różnicę widać gołym okiem :) Zmieniłem środek na nowych nitach i od razu lepiej.NowaStaraNowaStara Edytowane 6 Marca 2015 przez Raafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.