Skocz do zawartości

Tuning Jawki-Co sie da zrobić.


Gość Arni
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc.Jakie znacie sposoby na tuning Jawki? najlepiej bez rozpoławiania silnika.Wiem że mozna pogrzebac w cylindrze i tłoku tylko nie bardzo wiem co.troszke juz mam zrobione ale to mało.Jak znacie jakies wymiary,głebokości frezowań lub co trzeba spiłować do dajcie znać.

Szukałem na innych stronach ale podaja rózne wymiary.Chodzi mi o podniesienie mocy silnika tak do......... 40 KM-powinno wystarczyc... :twisted: heheh.. :smile2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jawki standardowo mają 3 pierścienie, 2 piescienie miała tylko ta sraka wysyłana do polski i ogary. A na tej fotce co jest zdławione oprócz tej zamałej dziury w kolanku ? jawki rzeczywiście były też blokowane na kolanku od wydechu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak-moja Yafka jest odblokowana (tzn nie ma tego przewezenia w gazniku i kolanko tez jest skrocone.Chodzi mi bardziej o to o ile mozna wypiłować (podnieść) kanały w cylindrz (w romecie wiem ze sie dało bo sam to robiłem-wzrost mocy o ok.0,5 KM.+ przerobiony całkowicie wydech drugie 0,5 KM) ale Jawka to inny silnik wiec nie wiem czy tamte wymiary mozna zastosowac :roll: A co do cylindra 60 to nie wiem co o tym myslec bo kumpel kupił (polski) i docieealismy przez 700 km i dalej jechać nie chciało bo zamiast sie dotrzec to sie jakby przyrznał :| A docierany był prawidłowo.Chyba zeby jeszcze zrobic na nim szliff to moze wtedy by poszło? Zobaczymy.Pozycze go od niego :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do konca.To wychodziło podczas porównania z nietuningowanym rometem który zostawał duuuzo w tyle.Szedł podobnie do Jawki , moze nawet ciut lepiej ale tylko pół roku.potem wał i cylinder nie nadawał sie w zasadzie do niczego.Zajechał sie na amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będe musiał u siebie uciąć kawałek kolanka. Ale z tego co zauważyłem z tymi sportowymi tłumikami od simsona w jawce, to im są bliżej cylindra tym sprzęcior jest mocniejszy... i wydech powinien być szczelniutki, poprostu hermetyczny na wszystkich łączeniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wydech powinien być szczelniutki, poprostu hermetyczny na wszystkich łączeniach

tu masz racje, ja sie dziwiłem dlaczego nie moge jechać wiecej jak 40, dopuki nie zauważyłem że wydech mam tuż przy cylindrze (nieszczelne było)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...