Gość Arni Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Czesc.Jakie znacie sposoby na tuning Jawki? najlepiej bez rozpoławiania silnika.Wiem że mozna pogrzebac w cylindrze i tłoku tylko nie bardzo wiem co.troszke juz mam zrobione ale to mało.Jak znacie jakies wymiary,głebokości frezowań lub co trzeba spiłować do dajcie znać.Szukałem na innych stronach ale podaja rózne wymiary.Chodzi mi o podniesienie mocy silnika tak do......... 40 KM-powinno wystarczyc... :twisted: heheh.. :smile2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 kup sobie cylinder tuningowy 60-tke :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pader Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Kup sobie zestaw 60ccm do jawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 załatw sobie oryginalny tłok (dwa pierścienie) ,cylinder , swożeń , zabezpieczenia , najlepiej jescze tłumik od jawki ........ ustaw zapłon ... gwarantowane prędkości powyżej 65 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 przede wszystkim zdejmi blokady :buttrock: czyli rozpiluj kolanko co laczy cylinder z gaznikiem i skruc ta taka rurke co wchodzi w wydech :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 jakby kto pytał jak wygląda zablokowany gaźnik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Jawki standardowo mają 3 pierścienie, 2 piescienie miała tylko ta sraka wysyłana do polski i ogary. A na tej fotce co jest zdławione oprócz tej zamałej dziury w kolanku ? jawki rzeczywiście były też blokowane na kolanku od wydechu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arni Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Wiec tak-moja Yafka jest odblokowana (tzn nie ma tego przewezenia w gazniku i kolanko tez jest skrocone.Chodzi mi bardziej o to o ile mozna wypiłować (podnieść) kanały w cylindrz (w romecie wiem ze sie dało bo sam to robiłem-wzrost mocy o ok.0,5 KM.+ przerobiony całkowicie wydech drugie 0,5 KM) ale Jawka to inny silnik wiec nie wiem czy tamte wymiary mozna zastosowac :roll: A co do cylindra 60 to nie wiem co o tym myslec bo kumpel kupił (polski) i docieealismy przez 700 km i dalej jechać nie chciało bo zamiast sie dotrzec to sie jakby przyrznał :| A docierany był prawidłowo.Chyba zeby jeszcze zrobic na nim szliff to moze wtedy by poszło? Zobaczymy.Pozycze go od niego :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 (w romecie wiem ze sie dało bo sam to robiłem-wzrost mocy o ok.0,5 KM.+ przerobiony całkowicie wydech drugie 0,5 KM) mierzyłęś to na hamowni?? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arni Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 No nie do konca.To wychodziło podczas porównania z nietuningowanym rometem który zostawał duuuzo w tyle.Szedł podobnie do Jawki , moze nawet ciut lepiej ale tylko pół roku.potem wał i cylinder nie nadawał sie w zasadzie do niczego.Zajechał sie na amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 ehh, przecież nie wiesz że to 1KMto jest wzrost o 50%, więc prędkość wzrosłaby o około 10km/h ps. pobaw sie wydechem, ale jakoś bardziej profesjonalnie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Będe musiał u siebie uciąć kawałek kolanka. Ale z tego co zauważyłem z tymi sportowymi tłumikami od simsona w jawce, to im są bliżej cylindra tym sprzęcior jest mocniejszy... i wydech powinien być szczelniutki, poprostu hermetyczny na wszystkich łączeniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 i wydech powinien być szczelniutki, poprostu hermetyczny na wszystkich łączeniachtu masz racje, ja sie dziwiłem dlaczego nie moge jechać wiecej jak 40, dopuki nie zauważyłem że wydech mam tuż przy cylindrze (nieszczelne było) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 Kup sobie zestaw 60ccm do jawki Jeżeli już to 55cm :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 Włuz silnik od wsk 3 :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.