Sebawq Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Witam Tak jak w temacie zastanawiam się głównie, który z tych motocykli wybrać. Prosiłbym o wypowiedz użytkowników (bo z informacji uzyskanych w internecie) dochodzę do wniosku że każdy z nich jest sprzętem bezawaryjnym. Może macie jakieś inne propozycje co do moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Napisz czego oczekujesz ..... bo np. Bandzior jest bardzo elastyczny, Silnik rzędowa 4-ka tak jak FZS tylko że FZSa trzeba mocno kręcić itd. a SVka to V-ka czyli dwucylidrowiec .......... więc inna charakterystyka silnika, inny odgłos i kultura pracy :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 wylosuj. mamy zgadywać czego chcesz od motocykla?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Ja bym SVke brał ale w pełnych owiewkach, wygląda super :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śliniak290 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) musisz sam zdecydować do czego będziesz używał motka ( miasto , turystyka ) czy solo czy z plecakiem?jak szukałem dla siebie to brałem pod uwagę Fazera 1000 lub Bandit 1250 , a kupiłem Triumpha Sprinta GT 1050( jestem mega zadowolony)a decyzja i tak należy do ciebie :biggrin: Edytowane 5 Grudnia 2014 przez śliniak290 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebawq Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Właśnie zauważyłem że nie wkleiłem tego co miałem -.- szybki edit. 3/4 czasu moto spędzi w trasach (dłuższych, krótszych). Najczęściej jeżdżę sam, więc wygoda pasażera jest chyba ostatnim punktem. Charakterystyka silnika jest mi praktycznie obojętna (jeździłem i V-ką i rzędówką). Serce za V-ką rozum za rzędówką. Co dalej w podobnym budżecie można dorwać jeszcze CBR 929 (pozycja "sportowa" również mi odpowiada) tylko nie wiem czy "możliwe" jest znalezienie niezgruzowanego sporta :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 miałem bandytę i przesiadłem się na fazera, podobne motocykle z kierunkiem na fazeraprzy fazerku mniej gmerasz tylko trzeba nieco wyżej kręcić ,bandyta za to zasówa z każdego biegu płynnie fajne to na trasy.Fazer bardziej dynamiczny 150 km robi swoje, ale tak od 7/8 rpmv-ki nie miałem ale teraz mam boksera podobna charakterystyka ...duży dół gorzej z górą, do polataniastawiam na fazera bardzo miły sprzecik no i mało się psuje ;)w miasto V-ka, wtedy zawsze bedziesz pierwszy pomogłem ?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebawq Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Kręcenie to nie problem ;> Jajko też trzeba podkręcić żeby jechało ;) Fazerek ma silnik od eRłana więc spodziewałem się tego, że te 150km jedzie od wlasnie takich obrotów. A co ze spalaniem (ogólnie nie chodzi mi o to że ma produkować) ale jak to w internetach bywa natknąłem się na kilka raportów które albo były mocno optymistyczne, albo po prostu ten typ tak ma :D gumbej pomogłeś i to bardzo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śliniak290 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 nie spali ci więcej niż wlejesz :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 fazer zeżre ciut więcej, bandytą udawało mi się coś w granicach 6 lytrów zrobić ale bywało często poniżej 5,5natomiast frajda z dzidowania w fazerku dużo większa niestety kosztuje to ok litr paliwa więcej, chociaż przy ostrym pałowaniu10 też nie powinna zaskoczyć, ale mówimy o ostrej pi.......dzie.bandziorek taki trochę emerycki do fazera, o jakoś tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebawq Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) nie spali ci więcej niż wlejesz :laugh: hahahhaha to prawda ;Dale zaskoczyło mnie to że ludzie podają spalanie w FZS w przedziale od 5 (w trasie) do xxx Litrów (na torze) za Banditem przemawia idioto odporny silnik który przetrwa chyba wybuch jądrowy ;) a znowu SV wizualnie jest po prostu śliczne, ale wyczytałem że pierwszy cylinder potrafi się zatrzeć (wiadomo ekstremalnym riderem na kole nie jestem) ale z opinii znajomego SV "samo" jedzie na kole :) YUBY: źle mnie zrozumiałeś. Nie kupuje moto po to żeby oszczędzać na nim (paliwo, serwis etc.) chodziło mi tylko o zweryfikowanie mitów napisanych na różnych stronach. Spodziewałem się raczej wyników znacznie większych od tych podawanych w internecie ;) Edytowane 5 Grudnia 2014 przez Sebawq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Nie no jak już ktoś pyta ile pali, to odpadam. Obciach.eee tam obciach zwyczajna ekonomia , fajnie jest po zakupie palić faję na orlenie jak inni tankuję lubię amerykańskie auta i co z tego, że mnie na nie stać jak to potem żre jak głodny końa zagazować hamera to grzech i do tego śmiertelny;) hza Banditem przemawia idioto odporny silnik który przetrwa chyba wybuch jądrowy ;)no nie do końca, poczytaj o terminach regulacji np. zaworów spalanie w FZS w przedziale od 5 (w trasie) do xxx Litrów (na torze)bo tak dokładnie jest...ja jak oglądałem kwiatki też mieściłem się do 6, jak mi sie nudziło i 10 pokazało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebawq Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Wydaje mi się (o ile dobrze wyczytałem) że serwisowanie Bandita 1200 wychodzi praktycznie tak samo jak mojego GSXF`a. Bandit jest ostatni z tej trójki którą wymieniłem :) Najbardziej ciągnie mnie do Fazera i prawdopodobnie na niego postawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Wydaje mi się (o ile dobrze wyczytałem) że serwisowanie Bandita 1200 wychodzi praktycznie tak samo jak mojego GSXF`a. Bandit jest ostatni z tej trójki którą wymieniłem :) Najbardziej ciągnie mnie do Fazera i prawdopodobnie na niego postawie.też bym tak zrobił ..szukaj po 2007, bo to od tego roku inny fazer, silnikowo i wizualnie o takiego miałem http://otomoto.pl/yamaha-fzs-1000ccm-2006r-gwarancja-raty-M4192792.html:) :) nieźle zapier.... Edytowane 5 Grudnia 2014 przez gumbej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebawq Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) też bym tak zrobił ..szukaj po 2007, bo to od tego roku inny fazer, silnikowo i wizualnie Ogranicza mnie budżet na przyszły rok ;) więc zostaje mi chyba pierwszy model Fazerahttp://otomoto.pl/yamaha-fzs-1000-fazer-nie-sv-1000-gsf-1200-M4177702.html Edytowane 5 Grudnia 2014 przez Sebawq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.