Skocz do zawartości

Odebranie dowodu rejestracyjnego zatrzymanego przez policje


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pitolicie jak potluczeni.

 

Zapytalem o podstawe prawna, tyle znafcow a jakos podac nikt nie potrafi.

 

Rownie dobrze mozecie probowac mi wmowic, ze jak przepali sie zarowka to policjant tez zabierze dowod rej. Owszem nie mowie, ze jak sie trafi na kutafona to za rozbity klosz lampy czy za lampe den dowod zabierze - bo ma prawo. W przypadku przepalenia sie lewej zarowki swiatel mijania ( priorytetowej ) policjant moze na miejscu nakazac zmiane zarowki. Jezeli sie takowej nie posiada, to moze nakazac zmiane prawej ( dzialajacej ) na lewa ( nie dzialajaca ).

 

Tyle, ze po zalozeniu klosza czy lampy mozna jechac na przeglad. Tam dostaje sie kwit i jedzie sie na Policje lub Wydzialu komunikacji gdzie sie ten dowod odbiera.

 

P.S. a teraz pytanie dla Mongora

 

Medrcu, jezeli holujesz pojazd ze zbita przednia lampa, to jaka jest odleglosc do pojazdu ktory cie holuje ? Jakie swiatla sa priorytetowe w pojezdzie holowanym ?

 

Chcesz byc madry czy smieszny ? Madrym niestety nie jestes, bo brak ci podstawy wiedzy na temat zbioru przepisow o ruchu drogowym w Niemczech, ba nie wiesz nawet tego, ze sie roznia.

 

W Niemczech obydwa pojazdy ( holujacy i holowany ) maja wlaczone swiatla awaryjne. Miedzy obydwoma pojazdami na polaczeniu gietkim nie dluzszym niz 5 m obowiazuje oznakowanie we wiadomym kolorze Symbol identyczny jak w przypadku kamizelek odblaskowych EN 471 , lub koloru czerwoneho.

 

Dla twojej swiadomosci i wiedzy, to co nazywasz / okreslasz

 

" światełka "

 

nazywa sie swiatlami mijania.

 

O moich kursantow nie musisz sie martwic, sa lepiej wyszkleni niz ty kiedykolwiek bedziesz. :icon_mrgreen:

 

A stwierdzenie, ze samych turkow, jest ponizej poziomu kostek, wychodzi tu twoj faszyzm i buta, w sekrecie powiem ci, ze nie jestes w niczym lepszy od nich, od Arabow notabene rowniez.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba pojazdy na awaryjnych czyli sygnalizacja skrętu przez otwarcie odpowiednich drzwi czy jak ? Nie ma czegoś takiego jak priorytetowe światła.Pękniety klosz jest pękniętym koszem i tyle a nic mne tak nie wkur...jak monotowanie lamp od anglików które daja po oczach ale przecież są całe i były tanie w zakupie.Najczęstąszą przyczyną holowania jest to że nie działa silnik,a to już nie pozwala na holowanie jako że nie działa wspomaganie układu kierowniczego i hamulcowego a to musi być sprawne w holowanym chyba że hol jest na sztywno :)

Jedź do turka czy araba to nie będziesz pitolił o rasizmie tylo o dziczy komunikacyjnej.Jeśli zbita lampa,niesprawny układ hamulcowy,kierowniczy to niestety by być ok z literą prawa tylko hol szytwny lub laweta.Może ta liberalna postawa niemieckich policajów wynika z tego że niedługo co drugi to będzie Abdul,a tak jak pisałem wyżej dzicz komunikacyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pitolicie jak potluczeni.

 

Zapytalem o podstawe prawna, tyle znafcow a jakos podac nikt nie potrafi.

 

Rownie dobrze mozecie probowac mi wmowic, ze jak przepali sie zarowka to policjant tez zabierze dowod rej. Owszem nie mowie, ze jak sie trafi na kutafona to za rozbity klosz lampy czy za lampe den dowod zabierze - bo ma prawo. W przypadku przepalenia sie lewej zarowki swiatel mijania ( priorytetowej ) policjant moze na miejscu nakazac zmiane zarowki. Jezeli sie takowej nie posiada, to moze nakazac zmiane prawej ( dzialajacej ) na lewa ( nie dzialajaca ).

 

Tyle, ze po zalozeniu klosza czy lampy mozna jechac na przeglad. Tam dostaje sie kwit i jedzie sie na Policje lub Wydzialu komunikacji gdzie sie ten dowod odbiera.

 

P.S. a teraz pytanie dla Mongora

 

Medrcu, jezeli holujesz pojazd ze zbita przednia lampa, to jaka jest odleglosc do pojazdu ktory cie holuje ? Jakie swiatla sa priorytetowe w pojezdzie holowanym ?

 

Chcesz byc madry czy smieszny ? Madrym niestety nie jestes, bo brak ci podstawy wiedzy na temat zbioru przepisow o ruchu drogowym w Niemczech, ba nie wiesz nawet tego, ze sie roznia.

 

W Niemczech obydwa pojazdy ( holujacy i holowany ) maja wlaczone swiatla awaryjne. Miedzy obydwoma pojazdami na polaczeniu gietkim nie dluzszym niz 5 m obowiazuje oznakowanie we wiadomym kolorze Symbol identyczny jak w przypadku kamizelek odblaskowych EN 471 , lub koloru czerwoneho.

 

Dla twojej swiadomosci i wiedzy, to co nazywasz / okreslasz

 

" światełka "

 

nazywa sie swiatlami mijania.

 

O moich kursantow nie musisz sie martwic, sa lepiej wyszkleni niz ty kiedykolwiek bedziesz. :icon_mrgreen:

 

A stwierdzenie, ze samych turkow, jest ponizej poziomu kostek, wychodzi tu twoj faszyzm i buta, w sekrecie powiem ci, ze nie jestes w niczym lepszy od nich, od Arabow notabene rowniez.

 

:crossy:

Cóż, KS, po raz kolejny udowadniasz swoją indolencję ( o ile wiesz co to znaczy). Po pierwsze, mówimy o przepisach w Polsce. Sytuacjia wyżej opisana, miała miejsce w Polsce. Po drugie, mało mnie interesują ( w tym momencie), co wolno niemieckiej policji a co nie. Chociaż wątpię w to, żeby policjant kazał wymienić żarówkę z prawj strony na lewą i kazał jechać. No chyba że mówimy o Rosji, do której to często wracasz. Pewne przepisy są jednolite w całej unii. Po trzecie, nie chce mi się już z tobą dyskutować, bo boję się,że sprowadzisz mnie do swojego poziomu, (wiedzy też).

Dalej się obawiam o poziom Twoich kursantów.Śmiem twierdzić, (a mam do tego podstawy czytając twoje posty) że wiekszość Twoich kursantów,ma poważne problemy w bezpiecznym poruszaniu się po drogach. Tych niemieckich również.

P.S. Dzięki za wyjaśnienie pojęcia " światełek" Człowiek uczy się przez całe życie, czego i Tobie życzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba pojazdy na awaryjnych czyli sygnalizacja skrętu przez otwarcie odpowiednich drzwi czy jak ?

Najczęstąszą przyczyną holowania jest to że nie działa silnik,a to już nie pozwala na holowanie jako że nie działa wspomaganie układu kierowniczego i hamulcowego a to musi być sprawne w holowanym chyba że hol jest na sztywno

 

Pancur

Nie przeszlo Ci na mysl, ze jezei pojazd ma wlaczone swiatla awaryjne to nalezalo by zachowac szczegolna ostroznosc ?

 

Jezeli sie wie, ze swiatla awaryjne maja pojazdy holowane i holujace, to gdzie widzisz problem ? Funkcjonuje od powojnie i przy 4 krotnej liczbie pojazdow porownujac do PL.

 

Nie chce Ci tu w jakikolwiek sposob dosrac, ale jezeli niema sie pojecia o technice budowy i funkcjonowania pojazdu jak i o technice holowania, to sorry ale pozniej sie takie kwiatki spotyka.

 

Z obydwoma problemami jakie wymieniles radzi sobie kazdy, pomysl, moze na to wpadniesz.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coz, niema sie wiedzy to i witki opadaja. MA sie wiedze to tylko banan na twarzy z politowaniem.

 

Holujesz na lince, przed zakretem wrzucasz normalnie II - gi bieg, Auto hamuje silnikiem, napedza servo hamulca napedza servo ukladu kierownicy - widzisz gdzies Problem ß Dodatkowo zwalnia / hamuje obydwa pojazdy, co wazniejsze ten ktory holuje tak, ze mu w doope nie wjedziesz.

 

Dziekuje za uwage i AMEN. TAk sie konczy dyskusja z amatorami. duzo mysla ze umieja a w realu gowno wiedza.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ kierowiczy ma pompę :) Czasem napędzaną paskiem który np mogleś zerwać.Żyje z małego transportu od 90 roku czyli typowy praktyk z dużą techniczną wiedzą i wierz mi robiło sie różne rzeczy na wariata i nijak ma sie jazda na zgaszonym silniku z nawet dobrze dobranym wrzuconym biegiem.Banana zostaw sobie do testów połyku ;) Przerobiłem mnóstwo szrotów bo jak to w polskich realiach i trzeba było wiele razy być holowanym czy samemu holować.Przepis jest przepisem,przynajmniej w Polsce.Teraz takie rzeźby z przepisami,naprawami na trytytki i taśmę w naszym kraju stosują bułgarzy,rumuni których tylu co turków w NRD czy innych niemcach.No może gdzieś na zpomnianych wioskach ale coraz częściej daje się zauważyć że to my jesteśmy tym "zachodem" bo dawny tak się cofa by byc miłym dla imigrantów.

2. Zabrania się holowania:

  • pojazdu o niesprawnym układzie kierowniczym lub o niesprawnych hamulcach, chyba że sposób holowania wyklucza potrzebę ich użycia;
  • pojazdu za pomocą połączenia giętkiego, jeżeli w pojeździe tym działanie układu hamulcowego uzależnione jest od pracy silnika, a silnik jest unieruchomiony;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak o że jak już napisałem, nie chce mi się dyskutować z trollem, to wrzucam link do PORdu. proszę, zwróćcie uwagę na art. 31 pkt. 2. To wyjaśnia i zamyka temat. http://kodeks-drogowy.org/ruch-drogowy/ruch-pojazdow/holowanie

Mówimy o prawie polskim. To czy w turcji czy innych niemcach tego nie dotyczy. Np. w USA, nie można holować na żadnym holu. Jedyne co jest dopuszczalne, to pchanie zderzak w zderzak. Wiec może tam kaesie się zaloguj i pierd.l dalej te swoje farmazony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Art 132. Wystarczy interpretacja. Uszkodzona lampa = niesprawna lampa. Jest obowiązek całorocznej jazdy na światłach? Jest. Interpretacja: uszkodzenie stwarza zagrożenie dla ruchu. Jaki wniosek? Auto jest niesprawne, ponieważ lampa nie jest sprawna. Samochód z takim uszkodzeniem nie przejdzie przeglądu, więc jest niesprawny. Prościej nie da się tego wytłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...