Prodiz Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Witam. Jak rególować zawory w Suzuki gsxf750 z roku 98. Na co patrzeć przy obracaniu wałem i ile obrotów wałem robić.Pozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Zawory regulowane są śrubkowo, obracając wałem musisz patrzć na znaki (masz T podobnie jak w swojej Hondzie). Znaki znajdują się pod prawym deklem - musisz go zdjąć. Luz na zimno 0,10-0,15 na ssących i 0,18-0,23 wydech. To tyle w skrócie :-) Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Jak juz o regulacji luzow to ja mam takie pytanie: Jak to jest z regulacja plytkowa? Czy takie maszyny sa trudniejsze do "wyregulowania" i na czym polega taka regulacja? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtrvfr Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Ja mam niestety na płytkach i powiem że jest trudniejsza według mnie. Polega to na korygowaniu luzów za pomacał płytek a nie jak tardycyjnie na śrubkach.J ak nie masz odpowiedniego rozmiaru płytki to musisz dokupic albo przyszlifowac na magnesówace.Podobno ten patent z plytkami jest lepszy pod względem długowiecznosci ale coś mi si enie wydaje :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prodiz Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Ustawić na T i to jest pierwszy tłok w górze, a o ile przekręcić wał na drugi i kolejne?Pozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Przekręcasz wałem po pół obrotu - raz masz T przy "czujniku" zapłonu, a drugim razem jest ono przestawione o 180 stopni. Zwróć uwagę, że znak T jest trochę z gołu "placa" dającego iumpuls do zapłonu i tak zamo misisz ustawiać przy przestawiemniu o 180 stopni - ma siępokrywać T, a nie wspomniany "palec". Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.