mateusz786 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Witam.Posiadam Loncina 200 i niestety zatarł mi się tłok. Cylinder nadaje się do szlifu i mam kilka pytań.1. Przy okazji szlifu chciałbym zrobić szlif pod tłok 250. Czy ścianki cylindra nie będą za wąskie ?2. Ile mniej więcej może kosztować taki szlif ? Nigdy jeszcze nie oddawałem cylindra do szlifu. 3. Czy gdybym kupił cylinder 250 to wejdzie mi on w kartery 200 ccm ? Czy trzeba będzie rozwiercać kartery ?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 1. nie da się 2. 40-50 zł u mnie zorientuj się w ogóle czy są nadwymiarowe tłoki bo nie zawsze do chińczyków są... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Z tego co widzę na Allegro to są same 63 mm i nie ma żadnych nadwymiarowych więc pozostaje mi kupno nowego cylka. Tylko nie wiem czy kupić po prostu cyl 200 ccm czy 250 ccm. Nie orientujesz się czy 250 wejdzie w kartery 200 ccm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj. Mam problem z odpaleniem Loncina 200. Mianowicie strzela w gaznik dymem. Zawory wyregulowane na 0,25 i 0,20 mm. Moim zdaniem wygląda to na zbyt wczesny zapłon. Jak w tym silniku wyregulować zapłon ? I na ile powinien być ustawiony przed GMP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MyszaZcH Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Witaj sprawdź rozrząd, zapłonu raczej się nie reguluje czujnik halla jest zamontowany na sztywno szukaj przyczyny gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.