tskacz Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 mam pytanie . czy łożysko igiełkowe w jawie ts moge zastąpić łożyskiem śllizgowym takim jak w CZ 350? Cytuj nie maszyna lecz technika zrobi z ciebi zawodnika :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Dlaczego chcesz zrobić krok do tyłu ....Igiełkowe dłużej wytrzyma Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tskacz Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 ja słyszałem że ślizgowe wytrzyma dłużej od igiełkowego.ps. WSK 125 miała też takie łożysko i wytrzymywało bardzo długo. Cytuj nie maszyna lecz technika zrobi z ciebi zawodnika :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Kolego, a co było bardziej awaryjne? Jawa czy CZ? Łożysko igiełkowe to bardzo dobre rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1992 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) oczywiście że łożysko igiełkowe jest lepsze siły są przenoszone na walce do których olej ma lepszy dostęp a łożysko ślizgowe jest słabiej smarowane (no chyba że olej jest wtłaczany pod ciśnieniem między wałek a tulejkę .A co do WSK którą bym nie rozebrał każda ma przetartą tulejkę aż do aluminium i wybite gniazdo tulejki . Edytowane 16 Listopada 2014 przez Daniel1992 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.