dervozavilus Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Witajcie.Problem mam taki, że moto jedzie w miarę normalnie do 4-5 tyś obrotów, dalej nie ma mocy i się dusi, jakby brakło paliwa. Jak jadę na obrotah około 4-4,5 tysiąca, to czuć czasami jak motocykl lekko szarpie, jakby ciał szybciej jechać, ale nie mógł. Problem bywa także przy ruszaniu - na niskich obrotach czasami się krztusi.Podobny problem miałem kiedyś z Kawasaki ER-5 i tam winna okazała się membrana w kraniku. Po zastosowaniu zestawu naprawczego moto odżyło. Dlatego i tym razem podejrzewam właśnie kranik. Pytanie czy słusznie? Czy na podstawe takiego opisu możecie coś podpowiedzieć? Jeśli rzeczywiście może to być kranik, to czy wiecie jaki zestaw naprawczy zastosować? Nie znalazłem konkretnego do mojego modelu, ale po doświadczeniach z Kawasaki wiem, że zestaw taki opisany może być innym modelem.Ktoś coś wie? Doradzi? PozdrawiamCzarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Na każdym biegu tak się dzieje? Sprawdź czy wlot powietrza jest drożny, bo system doładowania powietrznego zaczyna działać mniej więcej przy takich obrotach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dervozavilus Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Tak, bieg nie ma znaczenia. Dodam, że dziś w drodze do pracy po przejechaniu kilku kilometrach na "wyższych" obrotach, zaczął bardziej słabnąć. Tzn. już przy 4 tyś obrotów zaczynał szarpać, jakby brakło paliwa.A zastanawiam się nad kranikiem dlatego też, że podobnie jak kiedyś w Kawasaki, problem pojawił się, gdy temperatura na dworze spadła, co pewnie ma spory wpływ na działanie gumowej membrany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Co tu dużo mówić, brakuje albo paliwa albo powietrza, trzeba sprawdzić wszystko co może to powodować. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 A jakie temperatury osiąga silnik? Nie grzeje się za bardzo? Koniecznie sprawdź dolot.Chyba warto zajrzeć do świec zapłonowych. Dużo mogą powiedzieć, jeśli jest to tylko pierdoła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Tylko że musiałby trochę pojeździć w takim stanie żeby świeca zmieniła kolor a zdrowe to to nie jest. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Tak, ale jeśli świeca będzie wypalona, to znaczy że dostaje za dużo powietrza. Jeśli będzie mokra to za mało powietrza. W każdym razie dolot do zweryfikowania, filtr paliwa i wszystko co najprostsze do diagnostyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dervozavilus Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Temperatura jest OK. Zresztą nie ma znaczenia czy moto jest zimny czy nagrzany. Wczoraj, jak wracałem z pracy, stan się pogorszył. Juz przy 3 tys. zaczynał się dusić, a maksymalnie dochodził do 4 tys. Dziś zostawiłem go w garażu, żeby całkiem nie stanął. Jutro spróbuję coś pogrzebać. A jak nie dam rady, to na poniedziałek jestem umówiony w warsztacie. Mam nadzieję, że dojadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.