przemek_n Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Zauważyłem w dniu dzisiejszym że mam problem wbić 3 bieg. Dodatkowo zdarzyło się że bieg wypadł po jego wbiciu tak jakby nie wszedł do końca. Zacząłem na postoju kombinować i wystarczyło że podkręciłem linkę przy manetce sprzęgła i objaw ustał.Prośba do szanownych kolegów o poradę jak wyregulować właściwie sprzęgło. Starałem się zrozumieć opis z serwisówki ale 3 śruby do regulacji jednej rzeczy to o 2 za dużo. Poniżej zdjęcie dla przypomnienia jak to u mnie wygląda i opis z serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 To kolega chyba nigdy nie kolimował teleskopu :).Opis wydaje się prosty i czytelny. Najpierw z grubsza ustawiasz dolny koniec, a później przy klamce sprzęgła dokładnie regulujesz. Starałem się zrozumieć opis z serwisówkiTłumacz on-line może pomóc. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Nie tak prosto :) Jak zrobię tak jak mówisz mam śrubę na dole na praktycznie ostatnim uzwojeniu a na górze praktycznie brakuje pola do regulacji. Znaczenie ma śruba za kapslem. Tą śrubą również można regulować. Edytowane 12 Listopada 2014 przez przemek_n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mostasz Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 może się kończy sprzęgło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 wolałbym najpierw spróbować wyregulować z oczywistych względów. Poza tym z tego co wyczytałem również na tym forum tarcze to ślizganie, miałem również wrażenie że mam za duże free play na manetce. Najpierw regulacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Na klamce masz mieć tylko odpowiedni luz. Regulujesz na drugim końcu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 A śruba w sprzęgle? Zauważyłem że nikt poza ludźmi z serwisówki jej nie używa a dosyć dużo miejsca jej poświecono w książce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Według opisu musisz najpierw poluzować śruby na lince, potem zdjąć zaślepkę na pokrywie, poluzować nakrętkę kontrującą pod nią i kręcić śrubką do regulacji zgodnie z ruchem wskazówek zegara aż poczujesz lekki opór. Następnie przekręć śrubkę przeciwnie do ruchu wskazówek zegara o 3/4 obrotu i zabezpiecz nakrętką kontrującą. Na końcu za pomocą śrub na lince ustaw luz na klamce 10-20mm. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.