Brzoz3k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Rozumiem to, ale jednak moto nie działa. Zwróć uwagę czy przy stratorze coś nie masuje. Ciężko znaleźć rozwiązanie dla tak prostego układu, jeśli wszystko jest sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Rozumiem to, ale jednak moto nie działa. Zwróć uwagę czy przy stratorze coś nie masuje. Ciężko znaleźć rozwiązanie dla tak prostego układu, jeśli wszystko jest sprawne. no właśnie sprawdzalem ale niema zadnych przetarc ani nic takiego na kablach ale cos musi byc nietak jutro jeszcze posprawdzam wszystko moze uda mi sie cos znalesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Jeszcze jedno. Ile masz kabli od cewko modułu? Opisz mi co masz podłączone do stratora. W tej Aprilii masz rozrusznik? Może za wolno kręci? Może aku pada. Czy akumulator jest naładowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Jeszcze jedno. Ile masz kabli od cewko modułu? Opisz mi co masz podłączone do stratora. W tej Aprilii masz rozrusznik? Może za wolno kręci? Może aku pada. Czy akumulator jest naładowany?mam 4 kable mam podlaczony czarny zielony i czerwony kabel rozrusznik mam akumlator dawalem od auta pchnalem go kawalek z podpietym miernikiem i napiecie tez takie bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Możesz spróbować go przepchnąć z odłączonym aku i rozrusznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Możesz spróbować go przepchnąć z odłączonym aku i rozrusznikiem?tez tak prubowalem i bylo napiecie jakies 13v ale tylko kawalek go pchnolem sprubuje eszcze jutro odłacze wszystko i zobacze jakie pojawi sie napiecie na tych kablach tez tak prubowalem i bylo napiecie jakies 13v ale tylko kawalek go pchnolem sprubuje eszcze jutro odłacze wszystko i zobacze jakie pojawi sie napiecie na tych kablachniestety problem nie został dalej rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Jeśli miałeś możliwość stestowania części w innym moto, to nie możesz ich przerzucić na chwilę do siebie? Jeśli na gratach tego gościa z którym robiłeś podmiankę zagada to będziemy dalej kombinować co mogło się stać. Ściągnij serwisówkę, szukaj informacji o parametrach cewek, modułu, miernik w rękę i mierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Jeśli miałeś możliwość stestowania części w innym moto, to nie możesz ich przerzucić na chwilę do siebie? Jeśli na gratach tego gościa z którym robiłeś podmiankę zagada to będziemy dalej kombinować co mogło się stać. Ściągnij serwisówkę, szukaj informacji o parametrach cewek, modułu, miernik w rękę i mierz. wszystkie rezystancje statora jak i cewki sa prawidłowe a czesci byly podmieniane a wszystkich jego czesci niemoge przezucic poniewaz mam do goscia 50km wszystkie rezystancje statora jak i cewki sa prawidłowe a czesci byly podmieniane a wszystkich jego czesci niemoge przezucic poniewaz mam do goscia 50kma na moich u niego działało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Jeśli miałeś możliwość stestowania części w innym moto, to nie możesz ich przerzucić na chwilę do siebie? Jest to najszybszy sposób, aby uszkodzić dobremu człowiekowi sprawne podzespoly,bo jak sam zauważyłeś problem nie jest w częściach (działają w innym moto),a (tak mi się wydaje) w instalacji Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Tylko dziwi mnie to, czemu przy odłączonej instalacji dalej jest coś nie tak. Przecież nawet jak odłączy cała instalację to i tak cewka WN nie generuje odpowiedniego prądu. Jestem za tym, żeby jeszcze raz sprawdzić strator. Albo coś masuje albo cewka umiera/ umarła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Tylko dziwi mnie to, czemu przy odłączonej instalacji dalej jest coś nie tak. Przecież nawet jak odłączy cała instalację to i tak cewka WN nie generuje odpowiedniego prądu. Jestem za tym, żeby jeszcze raz sprawdzić strator. Albo coś masuje albo cewka umiera/ umarła.tylko dziwne jest to że na innym statorze był taki sam prad a u niego motor palił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Zaraz. Na której cewce mierzysz napięcie? WN czy pozostałych? wstaw zdjęcie tego stratora ew pokaż jakieś, który to dokładnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Zaraz. Na której cewce mierzysz napięcie? WN czy pozostałych? wstaw zdjęcie tego stratora ew pokaż jakieś, który to dokładnie jest.http://www.daruzagi.nazwa.pl/wojtek/zdjecia/MOTO-SELECT-PL/sem%20amal%20magneto,%20cewkomodu%B3%20stator%20-%20aprilia%20af1%20125/DSCF4896.JPGtakie coś mierze na cewkach zasilajacych modul miedzy czarnym a czerwonym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Nie mam pomysłów. Z objawów wychodzi na uwalone cewki WN, urwany/ przetarty kabel wychodzący, uszkodzone magnesy. Skoro twierdzisz, że te elementy są dobre, to tutaj więcej pomysłów nie ma. Takie napięcie jak masz nie zasili CDI. Te cewki masz zalane czy są luźno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Nie mam pomysłów. Z objawów wychodzi na uwalone cewki WN, urwany/ przetarty kabel wychodzący, uszkodzone magnesy. Skoro twierdzisz, że te elementy są dobre, to tutaj więcej pomysłów nie ma. Takie napięcie jak masz nie zasili CDI. Te cewki masz zalane czy są luźno?zalane niewiem najwyzej sprubuje kupić stator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.