http://www.daruzagi.nazwa.pl/wojtek/zdjecia/MOTO-SELECT-PL/sem%20amal%20magneto,%20cewkomodu%B3%20stator%20-%20aprilia%20af1%20125/DSCF4896.JPG takie coś mierze na cewkach zasilajacych modul miedzy czarnym a czerwonym
wszystkie rezystancje statora jak i cewki sa prawidłowe a czesci byly podmieniane a wszystkich jego czesci niemoge przezucic poniewaz mam do goscia 50km a na moich u niego działało
tez tak prubowalem i bylo napiecie jakies 13v ale tylko kawalek go pchnolem sprubuje eszcze jutro odłacze wszystko i zobacze jakie pojawi sie napiecie na tych kablach niestety problem nie został dalej rozwiązany
mam 4 kable mam podlaczony czarny zielony i czerwony kabel rozrusznik mam akumlator dawalem od auta pchnalem go kawalek z podpietym miernikiem i napiecie tez takie bylo
no właśnie sprawdzalem ale niema zadnych przetarc ani nic takiego na kablach ale cos musi byc nietak jutro jeszcze posprawdzam wszystko moze uda mi sie cos znalesc
ale chodzi o to ze przy odpietych kablach od cdi ma byc miedzy czerwonym a czarnym kablem 30 v a niestety niema wiec to przebicie moze wystepowac na iskrowniku albo magnecie bo po przelozeniu dobrego zaplonu wystepowalo takie same napiecie jak na moim
motor mial rozwalone łozyska walu poniewaz padla uszczelka pod cylindrem w takim stanie go kupilem i raz wziol i złapal chodzil z 30 sekund konczylo sie paliwo w gazniku bo niemialem zbiornika zalozonego i motor zgasl wiecej niedalo sie go odpalic teraz wymienione zostaly lozyska simeringi i uszczelki calego silnika ale iskry niema a u goscia u ktorego bylem na moich czesciach jest
jak sprawdzałem iskrownik to miedzy czarnym a cerwonym kablem przy kreceniu rozrusznikiem jest okolo15v przywiozłem drugi sprawny iskrownik i na nim bylo to samo a u goscia motor palił normalnie a podobno ma am byc minimum 30v