Skocz do zawartości

kazek2

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    aprilia af 1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    małopolska

Osiągnięcia kazek2

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. niestety jak coś zrobie to napisze
  2. zalane niewiem najwyzej sprubuje kupić stator
  3. http://www.daruzagi.nazwa.pl/wojtek/zdjecia/MOTO-SELECT-PL/sem%20amal%20magneto,%20cewkomodu%B3%20stator%20-%20aprilia%20af1%20125/DSCF4896.JPG takie coś mierze na cewkach zasilajacych modul miedzy czarnym a czerwonym
  4. tylko dziwne jest to że na innym statorze był taki sam prad a u niego motor palił
  5. wszystkie rezystancje statora jak i cewki sa prawidłowe a czesci byly podmieniane a wszystkich jego czesci niemoge przezucic poniewaz mam do goscia 50km a na moich u niego działało
  6. tez tak prubowalem i bylo napiecie jakies 13v ale tylko kawalek go pchnolem sprubuje eszcze jutro odłacze wszystko i zobacze jakie pojawi sie napiecie na tych kablach niestety problem nie został dalej rozwiązany
  7. mam 4 kable mam podlaczony czarny zielony i czerwony kabel rozrusznik mam akumlator dawalem od auta pchnalem go kawalek z podpietym miernikiem i napiecie tez takie bylo
  8. no właśnie sprawdzalem ale niema zadnych przetarc ani nic takiego na kablach ale cos musi byc nietak jutro jeszcze posprawdzam wszystko moze uda mi sie cos znalesc
  9. ale chodzi o to ze przy odpietych kablach od cdi ma byc miedzy czerwonym a czarnym kablem 30 v a niestety niema wiec to przebicie moze wystepowac na iskrowniku albo magnecie bo po przelozeniu dobrego zaplonu wystepowalo takie same napiecie jak na moim
  10. motor mial rozwalone łozyska walu poniewaz padla uszczelka pod cylindrem w takim stanie go kupilem i raz wziol i złapal chodzil z 30 sekund konczylo sie paliwo w gazniku bo niemialem zbiornika zalozonego i motor zgasl wiecej niedalo sie go odpalic teraz wymienione zostaly lozyska simeringi i uszczelki calego silnika ale iskry niema a u goscia u ktorego bylem na moich czesciach jest
  11. podmieniałem no jest to naprawde dziwna sprawa niema sie czego doczepic
  12. jak sprawdzałem iskrownik to miedzy czarnym a cerwonym kablem przy kreceniu rozrusznikiem jest okolo15v przywiozłem drugi sprawny iskrownik i na nim bylo to samo a u goscia motor palił normalnie a podobno ma am byc minimum 30v
  13. jest odpiety kabel od gaszenia a jak dotykałem to bezposrednio bez kabla palec do cewki
  14. sprawdzane były w innym motocyklu prad wychodzacy z cewki jest słaby lekko mrowi po palcu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...