Skocz do zawartości

aprilia af 1 brak iskry


kazek2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem to, ale jednak moto nie działa. Zwróć uwagę czy przy stratorze coś nie masuje. Ciężko znaleźć rozwiązanie dla tak prostego układu, jeśli wszystko jest sprawne.

no właśnie sprawdzalem ale niema zadnych przetarc ani nic takiego na kablach ale cos musi byc nietak jutro jeszcze posprawdzam wszystko moze uda mi sie cos znalesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno. Ile masz kabli od cewko modułu? Opisz mi co masz podłączone do stratora. W tej Aprilii masz rozrusznik? Może za wolno kręci? Może aku pada. Czy akumulator jest naładowany?

mam 4 kable mam podlaczony czarny zielony i czerwony kabel rozrusznik mam akumlator dawalem od auta pchnalem go kawalek z podpietym miernikiem i napiecie tez takie bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować go przepchnąć z odłączonym aku i rozrusznikiem?

tez tak prubowalem i bylo napiecie jakies 13v ale tylko kawalek go pchnolem sprubuje eszcze jutro odłacze wszystko i zobacze jakie pojawi sie napiecie na tych kablach

 

tez tak prubowalem i bylo napiecie jakies 13v ale tylko kawalek go pchnolem sprubuje eszcze jutro odłacze wszystko i zobacze jakie pojawi sie napiecie na tych kablach

niestety problem nie został dalej rozwiązany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałeś możliwość stestowania części w innym moto, to nie możesz ich przerzucić na chwilę do siebie? Jeśli na gratach tego gościa z którym robiłeś podmiankę zagada to będziemy dalej kombinować co mogło się stać. Ściągnij serwisówkę, szukaj informacji o parametrach cewek, modułu, miernik w rękę i mierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałeś możliwość stestowania części w innym moto, to nie możesz ich przerzucić na chwilę do siebie? Jeśli na gratach tego gościa z którym robiłeś podmiankę zagada to będziemy dalej kombinować co mogło się stać. Ściągnij serwisówkę, szukaj informacji o parametrach cewek, modułu, miernik w rękę i mierz.

wszystkie rezystancje statora jak i cewki sa prawidłowe a czesci byly podmieniane a wszystkich jego czesci niemoge przezucic poniewaz mam do goscia 50km

 

wszystkie rezystancje statora jak i cewki sa prawidłowe a czesci byly podmieniane a wszystkich jego czesci niemoge przezucic poniewaz mam do goscia 50km

a na moich u niego działało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałeś możliwość stestowania części w innym moto, to nie możesz ich przerzucić na chwilę do siebie?

 

Jest to najszybszy sposób, aby uszkodzić dobremu człowiekowi sprawne podzespoly,bo jak sam zauważyłeś problem nie jest w częściach (działają w innym moto),a (tak mi się wydaje) w instalacji

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dziwi mnie to, czemu przy odłączonej instalacji dalej jest coś nie tak. Przecież nawet jak odłączy cała instalację to i tak cewka WN nie generuje odpowiedniego prądu. Jestem za tym, żeby jeszcze raz sprawdzić strator. Albo coś masuje albo cewka umiera/ umarła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dziwi mnie to, czemu przy odłączonej instalacji dalej jest coś nie tak. Przecież nawet jak odłączy cała instalację to i tak cewka WN nie generuje odpowiedniego prądu. Jestem za tym, żeby jeszcze raz sprawdzić strator. Albo coś masuje albo cewka umiera/ umarła.

tylko dziwne jest to że na innym statorze był taki sam prad a u niego motor palił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz. Na której cewce mierzysz napięcie? WN czy pozostałych? wstaw zdjęcie tego stratora ew pokaż jakieś, który to dokładnie jest.

http://www.daruzagi.nazwa.pl/wojtek/zdjecia/MOTO-SELECT-PL/sem%20amal%20magneto,%20cewkomodu%B3%20stator%20-%20aprilia%20af1%20125/DSCF4896.JPG

takie coś mierze na cewkach zasilajacych modul miedzy czarnym a czerwonym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pomysłów. Z objawów wychodzi na uwalone cewki WN, urwany/ przetarty kabel wychodzący, uszkodzone magnesy. Skoro twierdzisz, że te elementy są dobre, to tutaj więcej pomysłów nie ma. Takie napięcie jak masz nie zasili CDI. Te cewki masz zalane czy są luźno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pomysłów. Z objawów wychodzi na uwalone cewki WN, urwany/ przetarty kabel wychodzący, uszkodzone magnesy. Skoro twierdzisz, że te elementy są dobre, to tutaj więcej pomysłów nie ma. Takie napięcie jak masz nie zasili CDI. Te cewki masz zalane czy są luźno?

zalane niewiem najwyzej sprubuje kupić stator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...