kivi Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Bo to podstawowy błąd. Nie daje się nowych szczęk do starych bębnów, bo nie pasuje krzywizna nowej szczęki do krzywizny wytartego bębna. I jak ręczny po robocie bierze pod dachem to robota zje*ana. I stąd pedał wpada do podłogi, bo cały płyn idzie na rozpieranie tylnich cylinderków od zera. Ot co. Uczyli tego nas w 3 klasie szkoły przyzakładowej... Edytowane 11 Grudnia 2014 przez kivi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Sprawdzone, ręczny zaciągnięty na 4 ząbek (zaczyna lekko ocierać), i pedał jest niemal twardy.Poprawa jest znaczna, ale co w tych bębnach trzeba w takim razie zrobić żeby było dobrze? Rozumiem że to kasatory jebni**e i nie rozsuwają szczęk ? Bo z tego co pamiętam robiąc bębny- dźwignia cham. ręcznego która jest przymocowana do szczęki jest oparta o kasator, a po drugiej stronie kasatora jest szczęka bez dźwigni. Zaciągając ręczny ramie odpycha kasator i drugą szczękę aż okładziny zablokują sie o bęben.Więc jeśli zaciągnę ręczny tylko trochę to po prostu skasuje nadmierny luz, a jeśli on jest to mechanicy schrzanili... :/ Edytowane 12 Grudnia 2014 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 wy**bac stare pordzewiałe chrupy, położyć z nowego, dać nowe linki i będzie ok.Ostatnio tak zrobiłem w swoim Volvo 850. Wszystko wywaliłem do imienia, połozyłem nowe i dopiero jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) przy niesprawnych samoregulatorach zapomnij o sprawnym działaniujeśli regulator jest ok (nakrętka ma się obracać luźno, na sucho bez smarów)i wtedy zakładamy stary bęben, po kilkuset razach się ustawiprzy nowym bębnie/przetoczonym hamulce masz od razunajlepsza wersja, założenie tarczo-bębnów Edytowane 12 Grudnia 2014 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) ja to myślałem że tylnie hamulce bębnowe w samochodach to atrapy żeby to homologacje dostało :D w tico nie hamowały wcale jak kupiłem , wszystko wymieniłem ( bębny zostały bo jeszcze zdrowe )owszem ręczny był ostry, na suchym nie blokował dupy ale na mokrym jak najbardziej ale roboczy był słaby , na rolkach lepiej hamowało niż przed robotą ale i tak słabo , po pół roku znowu na rolkach stop się zapala, akcja jak w śmierci w wenecji w 4 literach mam to nie robię :D w libero też mam zero tyłu według rolek( nawet dupa nie klęka, aczkolwiek jak go podniosę i wciśnie mi ktoś pedał to koła zablokowane tylko że pomiar siły hamowania ręka jest tak samo miarodajny jak pomiar kompresji palcem :D ) ale nie ruszam po co pakować kasę jak za pół roku będzie znowu to samo :D i też ręczny ma szatan nie hamulec jak jest pusty to na suchym potrafi koła zablokować :D w kadecie nie miałem roboczego tyłu wcale , ręczny był brzytwa na początku to nawet na suchym blokował koła, ale roboczego zero ( nawet jak go podniosłem na lewarku i laska mi hampel wcisnęła , to jakiś tam opór był ale w sumie rękoma obracałem kołem ciężko bo ciężko ale jednak :D ) ogólnie kwestia co wozisz i jak jeździsz ja w tico tyłu nie potrzebuje przód daje radę przy mojej jeździe i ładunkach :D nie wiem na jakich częściach robiłeś ale do tico chińskie cylinderki hamulcowe po 15 zł są tragiczne , kiedyś jak u kolesia robiłem mieliśmy przypadek że po 300km zaczęło się dosłownie z nich lać, no tak ciekły że aż wskutek tego przód przestał hamować ( ja samochodowego układu hamulcowego nie czaję w ogóle, ale podobno teoretycznie jak tył jest słaby albo ma wycieki to zaraz przód też słabnie, w sumie to chyba jeden zbiorniczek i 1 pompa ??) Edytowane 13 Grudnia 2014 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) No nic jutro będę rwał bębny i zobaczę co tam u chu** sie dzieje. I się okaże czy zostawili stare, gówno już warte samoregulatory.Drażni mnie to. W takim tłongo zrobiłem i brzytwa. Twarde skuteczne na przeglądzie z rolek wyskoczył jak ręczny sprawdzali, a ten nie chce ze mną współpracować. I jeszcze jedno pytanie bo nie mam pojęcia czy w razie nowych samoregulatorów smarować je czymś czy nie? Z jednej strony tak bo dojdzie do korozji i będą szwankować z drugiej zalepi je pyłem i gotowe. Tarczo bębnów nie chcę. Jeszcze większa komplikacja i inwestycja a nie o to chodzi w aucie które ma być sprawne i tanie. :) Michoa gdyby mi pedał nie wpadał w podłogę i nie był miękki jak gąbka to bym olał słaby roboczy z tyłu, byle ręczny był ok. A w tym wypadku pedał jak flak, ręcznego niemal nie ma, a roboczy z tyłu to jakiś żart. Kiedy wiem że to może działać naprawdę dobrze :)I tak, w większości aut jest 1 zbiorniczek i pompa dwu sekcyjna ? Części używam najczęściej delphi bo są nie drogie i się nie przejechałem na nich. Do bębnów nie kupowałem jeszcze ni i nic sam z nimi nie robiłem, poza wyczyszczeniem z brudu i sprawdzeniem samoregulatorów z których jeden definitywnie był w beznadziejnej kondycji. Edytowane 13 Grudnia 2014 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 samoregulatory są zabezpieczone, chrom albo nikiel czy podobne antykorozyjne coś różnica między tarczobębnami a bębnami w przypadku wymiany to jest ledwie 100zł ale jak już masz nowe szczęki to zainwestuj w nowe bębny i nowe samoregulatory oraz nowe cylinderki jeśli są stare Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Tak jak myślałem założyli stare zerdzewiałe części i to nie miało prawa działać. Jeden samoregulator przy wciskaniu pedała był skręcany zamiast rozkręcany, a drugi miał to w dupie bo łapka go nie sięgała. Wywaliłem te łapki rozkręciłem ręcznie przez otwór śruby koła i pojawiły się hamulce a ręczny blokuje koła. :ONa razie działa, długo pewnie nie będzie ale zanim kupie części wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 dlatego ja co mogę staram się robić samemu , bo widzisz co się dzieje......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Nie chciało mi się z tym babrać, czasu nie było... A tak teraz poskładam je z pamięci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Tak, ta właśnie łapka była krzywa i wygięta, a samoregulator miernie ją podpierał w punkcie 2.Ona w sumie nawet nie była w takiej pozycji jak na zdjęciu tylko sporo niżej. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.