Qadrat Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Motocykl to Suzuki DR650 RS, 1995r.Co się dzieje: czasami pracując na wolnych obrotach potrafi strzelić w wydech (jeden strzał) i zgasnąć. Kilka razy zdarzyło się tak, że dojeżdżając do skrzyżowania na niższych obrotach (jakieś 2500) i po wciśnięciu sprzęgła też strzał i zgasł. Dzisiaj z kolei na luzie zrobiłem mu szybką przegazówkę i przy schodzeniu z obrotów raz mu się zdarzyło strzelić i zgasnąć.Ma ktoś pomysł, co to może być? Wolne obroty trzyma ładnie, bez falowania, podczas jazdy jedzie w każdym zakresie obrotów nie strzelając przy tym ani nie szarpiąc, nie kopci na żaden kolor, świece idealnie wypalone w kolorze mlecznej kawy. Motocykl kupiony tydzień temu, sprzedający później przez telefon zarzekał się, że jemu takie rzeczy się nie działy :D Jak na razie wymieniony olej z filtrem, świece, filtr powietrza. Benzyna świeża, czy zimny czy ciepły odpala bardzo ładnie. Jedyne co rzuciło mi się w oczy to filtr paliwa, który ktoś dołożył między kranikiem a gaźnikiem, wg książki nic tam nie powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novymivo Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Hej kolego , mialem ten sam problem. Wiec tak.1) sprawdz swiece jaki maja kolor jezeli normalny to przejdz do pkt drugiego. Jezeli sa mocno czarne to masz zbyt bogata mieszanke, ktora sie nie zdarza spalac i strzela w tlumik. Wyreguluj mieszanke dokrecajac srubke o pol obrotu na poczatek.2) zrob synchronizacje gaznikow ( to mi pomoglo ale tylko dlatego bo swiece mialem idealne ( kolor kawy z mlekiem).3) jest jeszcze trzecia ewentualnosc, masz nierasowy tlumik i regulacje moga co prawda pomoc ale nie wyelimunja problemu.ps- filtr paliwa nie ma nic do rzeczy na 100% Edytowane 28 Października 2014 przez novymivo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Tłumik fabryczny, motocykl bez żadnych przeróbek. Czy w singlu synchronizacja też odgrywa wazna role? Niby są 2 gazniki, na regulacje zaworów i gaźników kolega umówiony jest dopiero w połowie listopada. Chcemy wykluczyć wszelkie inne opcje powodujące to gasniecie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.