Skocz do zawartości

novymivo

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    xj600s 1999 cafe racer
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    UK

Osiągnięcia novymivo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. dzieki za odp. Odpowietrznik zamowilem, ale nie bede tego wymieniac jak nie musze. poczekam na nastepna okazje, bo nie chce by przy wbijaniu torxa jakies opilki dostaly sie do plynu i zniczyly uszczelki. rozbieranie i odpowietrznianie - nie dziekuje 3 dni mi zeszlo ostatnio :-).
  2. Witam serdecznie. Motocykl xj 600 robilem hamulce , uszczelki , wymiana plynu itp itd. No i przy dokrecaniu urwalem prawy odpowietrznik . Zlamal sie na samym koncu na rowni z powierzchnia zacisku ( sama koncowka ( ta gdzie zaklada sie gumke ). Nic nie leci. Czy musze to naprawiac czy moge tak zostawic, czy zagraza to bezpieczenstwu dzialania hamulca przedniego ? Motocykl ma prawie 20 lat a te elementy sa strasznie kruche, ehhh moja glupota, nowy klucz oczkowy i nie wyczulem kiedy przekrecilem. Moge tak zostawic ? ps- wstawilem zdjecie w ktorym miejcu sie zlamalo.
  3. Hej kolego , mialem ten sam problem. Wiec tak. 1) sprawdz swiece jaki maja kolor jezeli normalny to przejdz do pkt drugiego. Jezeli sa mocno czarne to masz zbyt bogata mieszanke, ktora sie nie zdarza spalac i strzela w tlumik. Wyreguluj mieszanke dokrecajac srubke o pol obrotu na poczatek. 2) zrob synchronizacje gaznikow ( to mi pomoglo ale tylko dlatego bo swiece mialem idealne ( kolor kawy z mlekiem). 3) jest jeszcze trzecia ewentualnosc, masz nierasowy tlumik i regulacje moga co prawda pomoc ale nie wyelimunja problemu. ps- filtr paliwa nie ma nic do rzeczy na 100%
  4. Hej Jak poszlo wyciagniecie silnika z ramy, uzywales podnosnika. Ja sie szykuje z gruntownym remontem i malowaniem mojej divy. Zmien aparat i wrzucaj zdjecia na bierzaco. pzdr to moja xj600 s
  5. Gaznik czyszczenie i regulacja, byc moze jakas nieszczelnosc, dochodzi do zalania gaznika i moto gasnie. pzdr
  6. Hej kolego. Prowales tego specyfiku bo wlasnie na ebay to juz wczesniej widzialem i chyba to jedyna alternatywa. Mam tym spray-em spryskac wszystko co sie da od srub po tarcze i lakier ?
  7. Co to za sztuka zimowac motocykl majac garaz lub inne pomieszczenie. Ja sie pytam . Jak zakonserwowac i zabezpieczyc moto na czas zimy na osiedlowym parkingu samochodowym ?
  8. UWAGA UWAGA Motocykl naprawiony co zrobilem : -wszystkie wtyki , zlaczki, kostki spryskane cleaner do elektroniki oraz nalot zeskrobany jak byl. - 2 kable dodalem i podmienilem , +12 do cewki , oraz kabel od modulu do cewki (szary) - masa do silnika odkrecone, papier scierny itp - wymienilem alternator oraz regulator napiecia (wczesniej mialem non stop 14.4 v podjerzewam ze cos dawalo tam zwarcie) teraz mam od 12.7 do 13.8 V jak powinno byc. PALI PALI PALI :D yupi ;p
  9. Hej mongor, tak to mam w planach aby wykluczyc ze tym razem to cewka sie popsula, ale szczerze w to watpie. Jakies inne sugestie ?
  10. Hej drodzy forumowicze. Mam dylemat. Motocykl xj 600 s 1999 café racer. Oto co mnie trapi : przez moja glupote spalilem modul zaplonu, cewke bezpiecznik I wiazke od kill switch-a JAK : przykrecilem sygnalizator dzwiekowy do jednej ze srub od mocowania prawej cewki, zwarlo sie I oto efekt. Brak iskry dla prawej cewki ( faja 2,3) spalony modul w miejscu oodpowiedzialnym za prawa cewke. Teraz : -wymienilem wszystkie uszkodzone elementy LADNIE ZAPALIL ROWNO, ale po 10 minutach od zapalenia motocykla, stracil znowu iskre dla prawej cewki (2.3), lewa cewka dalej daje iskre. Co moze byc powodem takiej sytuacji . Czyzby znowu modul padl ,a raczej element dajacy iskre dla prawej cewki ( lewa cewka dalej ma iskre na nowym module). Co powinienem sprawdzic : impulsator ( 391 ohm na zlaczce wiec ok), moze alternator cos mi przepala (odlacze nastepnym razem), regularor nampiecia dawal 14.4 v ( gdy motocykl chodzil po wymianie modulu , cewki, bezpiecznika I wiazki od killswitch-a). MOJE PYTANIE : zanim wymienie modul I znowu mi padnie po paru minutach dla prawej cewki, co mam sprawdzic I jak ? Napewno zmienie cewki miejscami aby ja wykluczyc, martwi mnie jednak to ze pewnie modul znowu padl a raczej element odpowiedzialny za sterowanie prawa cewka) tylko dlaczego :( ? Z gory dziekuje Grzesiek Za udzielenie konkretnej I trafnej odpowiedzi stawiam dobry trunek z dostawa do domu. Dziekuje raz jeszcze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...