Skocz do zawartości

Brak iskry po remoncie HONDA CRF 450


patryk92109
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam może ktoś mi pomoże , zrobiłem remont silnika w mojej HONDZIE CRF 450 . Wyglądało to tak że pewnego dnia po jezdzie stwierdzilem , ze motocyklowi należy sie remont, więc wyjąłem silnik z ramy rozebralem go na części wymieniłem wszystkie łożyska , korbę na wale , uszczelniacze także wszystkie złożyłem silnik , kupiłem nowy cylinder tłok , kompletne sprzegło , i uszczelniacze w głowicy, złożyłem motor i przepadła iskra , na początku była słaba potem jakoś sie poprawiła ale niknęła , a teraz nie ma wcale ,sprawdzilem styki i jest ok, sprawdzałem czy z czterech kabli które wychodzą z pokrywy silnika wychodzi jakies napięcie , ale nic.dołączam zdjęcie zapłonu może ktoś mi pomoże. http://chomikuj.pl/patryk92109

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Książka serwisowa, miernik uniwersalny i musisz lecieć po tym co trzeba. Sprawdzasz cewke, przewód, no świece, stator (najlepiej od niego zacząć) i musisz porównywać wyniki z tym co tam w książce piszą. Jak już będziesz miał jakieś wątpliwości co do któregoś pomiaru to wtedy pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ciągły brak iskry , był padnięty czyjnik położenia wału, jest juz nowy no i iskra pojawi sie no i znika po kopnieciu milion razy znowy sie pojawi słaba i znowu niknie moto stoi w lublinie u znajomego mechanika sprawdzał modół i jest ok , czujnik położenia walu jest ok, czy mogł zdechnąć stator?? tak po zrobieniu remontu z złożeniu motocykla??, bo nic innego nie zostaje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś nie tak z tym mechanikiem, to naprawił czy popsuł?

Najłatwiej to kable pomylić idące do modułu, bo są dwa zielone z tego co pamiętam.

Może być mechanicznie uszkodzony stator, przy demontażu, czy montażu, na przykład skaleczony i łapie przebicie do masy.

Impulsator nie zepsuł się od stania.

Ciekawi mnie też, że mechanik sprawdził moduł- który jest bardzo trudno sprawdzić bez podmianki, a nie sprawdził statora, który jest bardzo łatwo sprawdzić, tak samo jak i impulsator.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź schemat instalacji elektrycznej i rozeznaj jak ,,biegnie,, elektryka od ,,minusa,, i dalej...

 

Przypuszczam że zgubiłeś masę przez demot pieca a jak nie masz kabli masowych to ,,minus,, kontynuuje swoją drogę przez body silnika i dalej.

 

Sprawdź czy masz połączenie elektryczne masa silnika - minus bo inaczej to można uszkodzić moduł podczas kręcenia piecem...

 

PS - Przy okazji dokładnie obejrzyj połączenia kabli na torze ładowania i jak już uruchomisz silnik to sprawdź czy się nie grzeją.

Hondy lubią mieć tę przypadłość.

 

 

2828185800_1349192721.gif

 

Na schemacie nie ma masowych kabli więc zobacz gdzie jest podpięty minus i jak dalej idzie.

 

Sprawdź też podejście minusa od altka, gdzie i jak jest podpięty.

 

Elektryka świec też zależy od masy jak widać...

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...