patryk92109 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Witam może ktoś mi pomoże , zrobiłem remont silnika w mojej HONDZIE CRF 450 . Wyglądało to tak że pewnego dnia po jezdzie stwierdzilem , ze motocyklowi należy sie remont, więc wyjąłem silnik z ramy rozebralem go na części wymieniłem wszystkie łożyska , korbę na wale , uszczelniacze także wszystkie złożyłem silnik , kupiłem nowy cylinder tłok , kompletne sprzegło , i uszczelniacze w głowicy, złożyłem motor i przepadła iskra , na początku była słaba potem jakoś sie poprawiła ale niknęła , a teraz nie ma wcale ,sprawdzilem styki i jest ok, sprawdzałem czy z czterech kabli które wychodzą z pokrywy silnika wychodzi jakies napięcie , ale nic.dołączam zdjęcie zapłonu może ktoś mi pomoże. http://chomikuj.pl/patryk92109 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 No cóż. Książka serwisowa, miernik uniwersalny i musisz lecieć po tym co trzeba. Sprawdzasz cewke, przewód, no świece, stator (najlepiej od niego zacząć) i musisz porównywać wyniki z tym co tam w książce piszą. Jak już będziesz miał jakieś wątpliwości co do któregoś pomiaru to wtedy pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Sprawdź połączenia wg. schematu. Spr. przejście na cewce i czujniku położenia walu, mogło się coś tam rozłączyć jak rozbierałeś. crf450.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk92109 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 powiedzcie mi jak sprawdzić impulsator i cewki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Omomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk92109 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 ciągły brak iskry , był padnięty czyjnik położenia wału, jest juz nowy no i iskra pojawi sie no i znika po kopnieciu milion razy znowy sie pojawi słaba i znowu niknie moto stoi w lublinie u znajomego mechanika sprawdzał modół i jest ok , czujnik położenia walu jest ok, czy mogł zdechnąć stator?? tak po zrobieniu remontu z złożeniu motocykla??, bo nic innego nie zostaje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 coś nie tak z tym mechanikiem, to naprawił czy popsuł?Najłatwiej to kable pomylić idące do modułu, bo są dwa zielone z tego co pamiętam.Może być mechanicznie uszkodzony stator, przy demontażu, czy montażu, na przykład skaleczony i łapie przebicie do masy.Impulsator nie zepsuł się od stania.Ciekawi mnie też, że mechanik sprawdził moduł- który jest bardzo trudno sprawdzić bez podmianki, a nie sprawdził statora, który jest bardzo łatwo sprawdzić, tak samo jak i impulsator. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) Weź schemat instalacji elektrycznej i rozeznaj jak ,,biegnie,, elektryka od ,,minusa,, i dalej... Przypuszczam że zgubiłeś masę przez demot pieca a jak nie masz kabli masowych to ,,minus,, kontynuuje swoją drogę przez body silnika i dalej. Sprawdź czy masz połączenie elektryczne masa silnika - minus bo inaczej to można uszkodzić moduł podczas kręcenia piecem... PS - Przy okazji dokładnie obejrzyj połączenia kabli na torze ładowania i jak już uruchomisz silnik to sprawdź czy się nie grzeją.Hondy lubią mieć tę przypadłość. Na schemacie nie ma masowych kabli więc zobacz gdzie jest podpięty minus i jak dalej idzie. Sprawdź też podejście minusa od altka, gdzie i jak jest podpięty. Elektryka świec też zależy od masy jak widać... Edytowane 19 Grudnia 2014 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Jak masz czy to sprawdź stator albo daj do elektryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk92109 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 no i po problemie , okazało sie że w statorze jest zwarcie, oddałem do przewinięcia i za 50 zł załatwiłem problem , bo za nowy stator chcieli w sklepie 550zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 jak byś mógł podać gdzie przewijali ci stator bo mam na stanie od klr-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Za 50zł to jak za darmo. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.