krejzii Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 (edytowane) Część , ;) Moja sprawa wygląda następująco:na wakacje chciałbym zrobić prawo jazdy kat. A2 i kupić motor , problem w tym że owa kategoria zezwala na jazdę motocyklami do 47.5 KM a wybór motocykli w tej klasie jest dość ubogi , pytanie brzmiczy mógłbym założyć blokadę zmniejszającą moc silnika np z 70 KM do 35KM i legalnie jeździć takim motorem oczywiście mając jakieś dokumenty potwierdzające mniejszą moc od fabrycznej. Edytowane 10 Lutego 2013 przez krejzii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 (edytowane) Siiiiii ! Dopuki nie przekroczysz oryginalnel mocy ( 70 kW ) mozesz dlawic kazdy motocykl. :crossy: Edytowane 11 Lutego 2013 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krejzii Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 nie bardzo rozumiem, mogę dławić tylko motocykle poniżej 70KW, ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 nie bardzo rozumiem, mogę dławić tylko motocykle poniżej 70KW, ? Dokladnie, wieksze nie kwalifikuja sie do dlawienia przez PL przepisy. ( W niemczech dla przykladu mozesz zdlawic kazdy ). :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krejzii Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 jeszcze jedno pytanko,po zadławieniu muszę robić jakieś dodatkowe badania na hamowni czy gdzieś tam indziej , czy porostu określona blokada zmniejsza moc o określona ilość i nie muszę odbywać żadnych badan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 jeszcze jedno pytanko,po zadławieniu muszę robić jakieś dodatkowe badania na hamowni czy gdzieś tam indziej , czy porostu określona blokada zmniejsza moc o określona ilość i nie muszę odbywać żadnych badan Spytaj o to diagnoste. Podana procedura obowiazuje w Niemczech. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krejzii Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 ok dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/159195-ograniczenie-mocy-w-motocyklach-egzaminacyjnych/page__st__20 Poczytaj w tym temacie. Ograniczać moc można w motocyklach które fabrycznie - bez żadnej blokady nie przekraczają dwu krotności mocy docelowej a więć 35KW*2=70KWZatem 70KW jest górną granicą mocy jaką motocykl może dysponowac przed zabiegiem.I jest jeszcze jedne warunek.Po ograniczeniu mocy stosunek mocy do masy KW/Kg nie może przekraczać 0.2 Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karpaj Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Witam, kupilem właśnie Suzuki GSX600F (63kW) i chciałbym go teraz zarejestrować na siebie, no i zrobić tę homologację z obniżeniem mocy - stąd parę pytań. 1. Czy muszę zrobić homologacje przed zarejestrowaniem? Bo prawo A2 zrobię dopiero za 2tygodnie, i niezbyt mogę to komuś dać do zrobienia chyba. 2. No właśnie, kto może się homologacją na max 35kW zajmować? Dowolny mechanik? Jest jakaś lista etc? No i ile takie coś powinno kosztować? 3. Przegląd rozumiem że zostaje taki termin, jaki był wcześniej w dowodzie, a OC muszę kupić nowe tak? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derbixxx Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 AD. 1 Raczej przed zarejestrowaniem, bo bedziesz musial i tak wrocic i dowod wymienic po zmianie mocy. Intuicja mi tak mowi, po tym co wiem ze w dowodzie rejestracyjnym sie wpisuje.AD. 2 Przypuszczam, ze nie kazdy, jakis uprawniony diagnosta swoj udzial musi miec, przynajmniej przy potwierdzeniu zmiany, wystawieniu dokumentu. Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Zaświadczenie o ograniczeniu mocy motocykla może wystawić tylko Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów posiadająca uprawnienia do wykonywania badań o rozszerzonym zakresie badań technicznych. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilj560 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Witam kolegów motocyklistów.Tydzień temu zakupiłem motorek KAWASAKI GPZ 500 z mocą wbitą w dowodzie 44kW.Jak wiadomo nie mg nim jeździć w świetle prawa.Chcę go zblokować do tych przeklętych 35kW i móc spokojnie smigać.Jest mi w stanie ktoś wytłumaczyć krok po kroku co muszę zrobić?Bo na stacji diagnostycznej mi powiedzieli że tylko producent może mi takowy motocykl zblokować ;/Z góry dzięki za odpowiedzi-licze na waszą pomoc LWG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 zapytanie przeniesione, odpowiedź masz powyżejna przyszłość naucz się korzystać z wyszukiwarki - forum gromadzi wiedzę od kilkunastu lat, nikt nie będzie co chwilę powtarzał tych samych odpowiedzi dla każdego nowego, który jest zbyt leniwy na samodzielne poszukaniejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karpaj Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Powiem Ci z doświadczenia że ja odpuściłem i nie bawiłem się w rejestracje, bo wyniosło by to jakieś 1200zł + nawet ze wszystkimi papierami nadal w urzędzie ponoć mogą nie przyjąć, bo nie jest taka zmiana w żaden normalny sposób unormowana prawnie.Polecam sprzedać i kupić coś zarejestrowanego albo na te 35kw, albo na 25kw - tak maja sprowadzane z Niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Trochę z innej beczki, czym może grozić jazda motocyklem na A2 ze zdjętą blokadą, czy ubezpieczyciel w razie wypadku może odmówić pokrycia kosztów wypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.